آشنایی با ماشین شارژی کودکان

آشنایی با ماشین شارژی کودکان

ماشین شارژی ها از آن دسته از اسباب بازی های مدرنی هستند که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند .تنوع در مدل و رنگ بندی های جذاب ؛ انتخاب را برای کودکان جذاب و سخت کرده است .باید در انتخاب ماشین شارژی برای کودک خود، علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب، به نکات مهم دیگری نیز توجه کنید که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد .

ماشین های شارژی کاملا شبیه به مدل های واقعی ماشین های موجود در دنیا می باشند و بازی با آنها برای کودکان بسیار مهیج و دوست داشتنی است و کودکان را ساعت ها سرگرم میکند .در این ماشین ها آپشن های موجود در ماشین های واقعی لحاظ شده است .ماشین های شارژی بسیار زیبا و در تنوع بسیار بالا تولید می شوند به طوری که می توان گفت تمام مدل های برندهای خودروهای معروف به شکل ماشین شارژی در مقیاس کوچک یافت می شوند.

انواع مدل های سواری ،شاسی بلند ، آفرود و جیپ از برند های معروف مثل مازراتی،پورشه،لامبورگینی،بنز، bmw و … از ماشین های شارژی موجود در بازار هستند ؛که با مراجعه به سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران می توانید انواع آنرا مشاهده و خریداری نمایید.

آشنایی با ماشین شارژی کودکان و آپشن های آن

آپشن های موجود در ماشین های شارژی که جزئی از امکانات آن می باشد از جمله مواردی است که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید:

  • امکانات صوتی و تصویری : برخی از ماشین های شارژی علاوه بر موزیکال بودن دارای سیستم صوتی می باشند که امکان پخش موسیقی مورد علاقه کودک را با قابلیت اتصال بلوتوث ، USB ، AUX فراهم می کند.بعضی از ماشین ها نیز علاوه بر سیستم صوتی دارای سیستم تصویری نیز می باشند که امکان پخش کارتون و برنامه های کودک را برای او فراهم می کند.
  • نورپردازی : زیبایی و جذابیت ماشین را برای کودک دو چندان می کند و همچنین برای استفاده در شب مسیر حرکت را روشن می کند.
  • درب باز شو : برای راحتی کودک در هنگام سوار و پیاده شدن از ماشین می باشد.
  • کمک فنر : برای ماشین برقی‌ که در محیط بیرون از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند داشتن کمک فنر مهم و ضروری است. زیرا مانع از آسیب به کمر و زانوی کودک می‌ شود و تجربه ی یک سواری نرم و مهیج را برای او فراهم می کند.
  • نمایشگر : این آپشن برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده ماشین شارژی می باشد.
  • نوع صندلی : صندلی میتواند در نوع معمولی یا چرمی باشد که صندلی چرمی علاوه بر زیبایی خاصی که دارد نشیمن راحتی نیز برای کودک فراهم می‌آورد.
  • نوع چرخ : نوع چرخ های ماشین شارزی در سه نوع بادی، لاستیکی و اسفنجی متفاوت هستند که می توانند در  کیفیت سواری کودک تاثیرگذار باشند.
  • ریموت کنترل : این آیتم از آپشن های بسیار مهم ماشین شارژی محسوب می شود،شما با استفاده از ریموت کنترل می توانید با خیالی آسوده ماشین را کنترل کنید و به هر سمت که خواستید آنرا هدایت کنید .همچنین اگر کودکتان مهارت کافی در رانندگی ندارد می توانید به صورت کاملا ایمن او را هدایت کنید.
  • قابلیت تحمل وزن : هر چه ماشین قدرتمند تر باشد و تعداد موتور آن بالاتر باشد قابلیت تحمل وزن بالاتری نیز دارد.
  • تعداد موتور : ماشین های شارژی معمولا دو موتوره یا چهار موتوره هستند؛تعداد موتور در توان حرکتی ،قدرت ، سرعت  و قابلیت تحمل وزن بسیار تاثیر گذار است .ماشین شارژی های چهار موتوره از قدرت بیشتری نسبت به سایر مدل ها برخوردارند.ماشین شارژی جیپ مدل M860 ، ماشین شارژی بنز شاسی ،ماشین شارژی بی ام و 8088 و … از جمله ماشینهای 4 موتوره زیبا و قدرتمندی هستند که در فروشگاه توی باران موجود می باشد .
  • دسته چمدانی : برای جابه جایی آسان و راحتی حمل ماشین به شما کمک می کند.
  • قفل ایمنی : از آنجایی که ماشین در زمان شارژ نباید استفاده شود ،این قفل ایمنی مانع از روشن شدن ماشین در زمان شارژ می شود تا ایمنی کودک را تضمین کند و از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

  • کمربند ایمنی : برای ایمنی کودک لازم و ضروریست و کودک را با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا می کند.

آشنایی با ماشین شارژی کودکان

 

آشنایی با ماشین شارژی کودکان و عوامل موثر در انتخاب ماشین شارژی

تاثیر محیط در انتخاب ماشین شارژی

هنگام خرید به این نکته توجه کنید که کودک شما در چه محیطی از ماشینش استفاده می کند :پارک،خیابان،حیاط خانه،داخل ساختمان،روی ماسه های ساحل و … برای انتخاب مدل ماشینی که می خواهید بخرید شرایط استفاده خیلی مهم و تاثیر گذار است .

به عنوان مثال :اگر می خواهید از این وسیله در داخل ساختمان استفاده کنید باید ماشینی انتخاب کنید که دارای ابعاد کوچکتری نسبت به بقیه ماشین ها باشد تا فضای زیادی را اشغال نکند،همچنین شتاب و سرعت بالایی نداشته باشد که به وسایل برخورد نکند و آسیبی متوجه کودک نشود ،ماشینی نرم و کم صدا باشد تا مزاحمتی برای همسایگان به همراه نداشته باشد.
معمولا ماشین شارژی های مینی مثل : ماشین شارژی سواری مینی ماینر برای استفاده داخل ساختمان و به خصوص آپارتمان بسیار مناسب است.

اما اگر برای محیط بیرون از ساختمان و یا حیاط و پارک می خواهید از ماشین شارژی تان استفاده کنید بهتر است ماشینی انتخاب کنید که قدرت و سرعت بالایی داشته باشد و همچنین از کمک فنر های قوی برخوردار باشد. مثل :برای استفاده در محیط های ساحلی نیز می توانید از ماشین یا موتور شارژی ساحلی مخصوص که دارای چرخ های مخصوص و موتور های قوی هستند تهیه کنید.

آشنایی با ماشین شارژی کودکان

تاثیر سن و مشخصات فیزیکی کودک در انتخاب ماشین شارژی

برای انتخاب ماشین شارژی مناسب باید به قد ، وزن و سن کودک توجه کنید و ماشینی را انتخاب کنید که قابلیت تحمل وزن کودک شما را داشته باشد همچنین از نظر ابعاد به گونه ای باشد که کودک به راحتی بتواند از آن استفاده کند .علاوه بر آن با توجه به سن کودک ماشین را خریداری کنید. مثلا : اگر کودک شما سن کمی دارد ماشینی برای او انتخاب کنید که شتاب و سرعت کمی داشته باشد ؛تا کودک بتواند به راحتی آنرا کنترل کند و اگر کودک شما بزرگتر است می توانید از ماشین های قدرتمند و با شتاب بالا استفاده کنید ؛ چون کودک توانایی بیشتری در کنترل ماشین دارد.

حرف آخر

هنگام خرید ماشین شارژی برای کودک خود با در نظر گرفتن وزن ،رده ی سنی ، تعداد سرنشین و توجه به نکاتی که در بالا گفته شد و همچنین دقت به داشتن آپشن های مورد نیاز می توانید ماشین شارژی با کیفیت و مناسبی برای کودک خود تهیه کنید .

۲ دیدگاه برای “آشنایی با ماشین شارژی کودکان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول