میز و صندلی مناسب برای کودکان

میز و صندلی مناسب برای کودکان

میز و صندلی از جمله وسایلی است که برای اتاق کودک لازم و ضروری است.کودکان می توانند به راحتی و بدون اینکه صدمه ای متوجه ستون فقرات یا گردن آنها باشد روی میز تحریر مخصوص خود نقاشی کنند،کتاب بخوانند ، تکالیفشان را انجام دهند ،کاردستی بسازند و …

اهمیت میز و صندلی مناسب برای کودکان

کودکان دوست دارند کاری مشابه به بزرگتر های خود انجام دهند و همواره از آنها در بازی هایشان تقلید کنند. زمتنی که کودک کاری شبیه به بزرگتر ها انجام می دهد حس اعتماد به نفس در او افزایش پیدا می کند و همچنین باعث تقویت استقلال کودک می شود .کودکان دوست دارند وسایل شخصی مخصوص به خود داشته باشند و کارهای شخصیشان را روی میز و صندلی خودشان انجام دهند .می توان گفت در اتاق هر کودک یک میز و صندلی مناسب لازم و ضروری است .

میز و صندلی مناسب برای کودکان

نکات مهم در خرید میز و صندلی مناسب برای کودکان

  • صندلی دارای تکیه گاه باشد

زمانی که کودک برای مدت زمان طولانی از صندلی استفاده می کند وجود یک تکیه گاه مناسب ضرورت پیدا می کند تا از صدمه به ستون فقرات کودک خودداری شود.میز و صندلی مخصوص کودکان به او کمک می کند تا از همان دوران کودکی درست نشستن را بیاموزد تا در بزرگسالی دچار مشکل نشود .

  • جنس   

میز و صندلی کودکان در جنس های مختلف در بازار موجود می باشد که برای یک انتخاب خوب باید به این مورد توجه کنیم .
جنس میز و صندلی کودک باید در برابر ضربه و عوامل محیطی مقاوم باشد و همچنین سبک و قابل حمل و جا به جایی نیز باشد.زمانی که جنس میز و صندلی کودک سبک باشد کودک نیز می تواند به تنهایی صندلی خود را به سمت جلو یا عقب جابه جا کند.

  • رنگ
    رنگ وسایل اتاق کودک در چیدمان  دکوراسیون اتاق او بسیار تاثیر گذار است .پس بهتر است رنگی زیبا و متناسب با رنگ بندی و دکوراسون اتاق کودک انتخاب شود و  همچنین سلیقه ی کودک را نیز در نظر بگیرید تا رنگی مورد علاقه ی خود را انتخاب کند و میز و صندلی اش را دوست داشته باشد .زمانی که وسایل کودک برایش دوست داشتنی باشد بهتر از آنها استفاده و مواظبت می کند.

میز و صندلی مناسب برای کودکان

اهمیت ابعاد در میز و صندلی مناسب برای کودکان

برای تهیه یک میز و صندلی مناسب برای کودکتان باید ابعاد آنرا در نظر بگیرید .ابعاد میز باید با قد کودک تناسب داشته باشد و و کودک احساس راحتی داشته باشد .زمانی که کودک روی صندلی می نشیند و پاهایش را روی زمین قرار می دهد باید زانوها زاویه 90 درجه داشته باشد در این صورت ارتفاع صندلی برای کودک شما استاندارد خواهد بود .

همچنین برای ابعاد میز باید توجه داشته باشید که ارتفاع میز باید تقریبا 20 سانتی متر از نشیمن صندلی بیشتر باشد.اگر این ابعاد را در انتخاب خود لحاظ کنید مطمئنا یک میز و صندلی مناسب و راحت با استاندارد های لازم را برای کودک خود تهیه خواهید کرد. در نظر داشته باشید اگر میز و صندلی انتخاب کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد می توانید برای چند سال از آن استفاده کنید.

میز و صندلی مناسب برای کودکان

انواع میز و صندلی کودک

میز و صندلی کودک چوبی

میز و صندلی کودک علاوه بر اینکه باید زیبا و جذاب و با رنگ بندی شاد و متفاوت باشد تا کودک را جذب خود کند باید استاندارد های لازم را داشته باشد تا زمان استفاده کودک از آن احساس راحتی کند .شما با مراحعه به سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران می توانید صندلی های چوبی زیبا و متفاوت با رنگ بندی های منحصر به فرد و همچنین دارای استاندارد های لازم را مشاهده کنید و انتخاب درستی داشته باشد . صندلی چوبی طرح گل ، صندلی پایا ،میز و صندلی روستیک،میز و صندلی کودک گرد ، میز و صندلی چوبی کودک و … از جمله میز و صندلی های چوبی موجود در فروشگاه توی باران می باشد .

صندلی های چوبی کودک دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و به گونه ای طراحی می شوند که به زانو ،ران و باسن کودک فشاری وارد نشود و به راحتی بتواند از صندلی استفاده کند .این صندلی ها در رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه می شوند که شما می توانید با توجه به دکوراسون اتاق کودک آنرا ست کنی .
همچنین این صندلی ها به خاطر دوام و طول عمر بالا و همچنین رعایت استاندارد های لازم برای مهد کودک ها و خانه های بازی بسیار مناسب است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است .نحوه ی ساخت این میز و صندلی ها کاملا متفاوت است و برای ایمنی هر چه بیشتر کودک از هیچ میخ یا پیچی در ساخت آنها استفاده نمی شود بلکه از اتصالات کام، زبانه ،چسب چوب ، دوبل چوبی و … برای اتصال قطعات استفاده می شود که از دوام بسیار زیادی برخوردار است.

این نکته نیز قابل ذکر است که به دلیل استفاده از عوامل طبیعی در ساخت میز و صندلی های چوبی آرامش بیشتری به کودک شما منتقل می شود .در واقع می توان گفت عناصر طبیعی موجب آرامش کودکان در مهد کودک یا منزل خواهد شد .

میز و صندلی مناسب برای کودکان

میز و صندلی کودک پلی اتیلن

محصولات پای اتیلن نیز دارای رنگ بندی های زیبا و متفاوت و همچنین دارای طرح های جذاب و زیادی می باشد که کودکان را مجذوب خود می کند .جنس پای اتیلن قابلیت شستشو دارد و این یکی از مزیت های این جنس از محصول شناخته می شود و برای مهد کودک ها که هر میز و صندلی اختصاصی نیست و تعداد زیادی کودک از میز و صندلی ها استفاده می کنند کاربرد زیادی دارد .
همچنین این میز و صندلی ها دارای مقاومت بالایی در برابر سرما ، نور خورشید و رطوبت هستند و دوام و طول عمر بالای این محصول طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است .

این محصولات قابلیت تحمل وزن بالایی دارند و به علت سبک بودن ،جا به جایی آنها بسیار راحت و آسان است به گونه ای که کودک به تنهایی می تواند میز یا صندلی خود را جا به جا کند .این میز و صندلی های با دوام و زیبا و متنوع در طرح و رنگ برای مهد کودک ها ، خانه های بازی ،مراکز آموزشی کودکان ، منازل و … بسیار مناسب هستند.

میز کار هشت پا ،میز تحریر وانیا ،میز و صندلی استار ، میز و صندلی وانیا و … از انواع میز و صندلی های جنس پلی اتیلن موجود در سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران می باشد.

میز و صندلی مناسب برای کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول