پلی گراند

پلی گراند چیست ؟

پلی گراند یا سافت پلی در واقع یک فضای بازی ساخته شده از سازه های جذاب هستند که چند بازی در این فضا تعبیه شده که به شکل ترکیبی با وجود مسیرهای متنوع بازی می شود.

این فضای بازی جذاب که می تواند کودک را ساعت ها سرگرم کند می تواند شامل استخر توپ،ترامپولین ، سطح شیبدار،پل معلق (ادونچر)، تونل ، سرسره ،موانع فومی و … باشد که برای کودکان بسیار مهیج و جذاب است.

به علت تنوع زیادی که در وسایل بازی موجود در پلی گراند ها می توان ایجاد کرد پلی گراند های متفاوت با ابعاد مختلف ساخته شده است، که شما می توانید با توجه به متراژ خانه بازی خود ابعاد آنرا انتخاب کنید.همچنین امکان ساخت پلی گراند به سفارش شما امکان پذیر است و شما می توانید طرح مورد نظر خود با مسیرهای مورد نظرتان را سفارش دهید.

از آنجایی که بچه ها عاشق بازی های حرکتی و بالا و پایین پریدن و جست و خیز کردن هستند و در محیط خانه و آپارتمان همچین امکانی برای انها وجود ندارد ،از این رو کودکان زیادی طرفدار پلی گراند ها و بازی های جذاب داخل آن هستند.پلی گراندها در اکثر نقاط دنیا در بین کودکان و در مهدکوک ها و خانه های بازی محبوب هستند و در سطح بین الملل به نام soft play شناخته شده است و در کشور ما به پلی گراند معروف است.

Softplay

شما می توانید با مراجعه به نوشته ی آشنایی با پلی گراند کودک مطالب کافی و کامل تری را در مورد انواع پلی گراند ها مطالعه کنید.

سافت پلی یا پلی گراند چیست ؟

پلی گراند های پرتابل از دیواره هایی با ابعاد تقریبی 1*2 ساخته می شوند که نیاز به اتصال به صورت جوش ندارند و پازلی هستند به همین دلیل نصب آنها بسیار سریع و آسان بوده و قابلیت جا به جایی دارند.جنس دیواره ها از قوطی های آهنی است که با روکش فوم و چرم پوشیده شده است و برای کودکان کاملا بی خطر و ایمن است . که این روکش ها با بست های با کیفیت بسته شده اند.

در روند ساخت پلی گراند میتوان مسیرهای متنوع بسیاری را در نظر گرفت که بچه ها را مداوم از تعدد مسیرهای متنوع به وجد اورد . بهتر است بدانید پلی گراندها محدود به چند مورد نمی شود و تنوع زیادی دارند . در واقع پلی گراند ها با توجه به متراژ خانه بازی شما ساخته می شوند و با انواع بازی های مختلف پلی گراند های متفاوتی ساخته می شود.
پس خوب است بدانید اگر به دنبال طرحی خاص از پلی گراند با بازی های طراحی شده ی خودتان هستید، امکان ساخت پلی گراند طراحی مد نظر خود را دارید.

پلی گراند های استاندارد از پیش ساخته شده ی زیادی در بازار وجود دارد که می توانید آنها را با توجه به متراژ خانه بازی تان تهیه کنید.پلی گراند 127 ،پلی گراند 01 ،پلی گراند 113  و … از انواع پلی گراند های موجود در سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران می باشد که شما می توانید با مراجعه به این سایت مشخصات و قیمت آنها را مشاهده فرمایید.

پلی گراند

فواید پلی گراند برای کودکان

هنگامی که کودکان در یک پلی گراند مشغول بازی هستند در واقع مهارت های حرکتی خود را ارتقاء می دهند. آنها همچنین می توانند مهارت های ارتباطی خود را با کودکان دیگر بهبود بخشند.از دیگر فواید بازی در پلی گراند می توان به تقویت حس های تعادلی کودک اشاره کرد.
به علت تنوع زیاد بازی در پلی گراند کودکان ساعت ها در آن سرگرم می شوند. از اینرو کودکان علاقه ی زیادی به پلی گراند نشان می دهند .بنابراین اگر قصد تاسیس خانه بازی را دارید حتما فضایی را برای نصب پلی گراند در نظر بگیرید تا مشتریان بیشتری داشته باشید.

سافت پلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول