شهر مشاغل

آشنایی با شهر مشاغل کودک

یکی از مراکز بازی که در بین کودکان بسیار پرطرفدار است شهر مشاغل یا خانه مشاغل کودک است .در این فضا مشاغل مختلف شبیه سازی شده و کودکان می توانند با مشاغل و ابزار های مختلف آنها آشنا شوند و هر کدام را از نزدیک لمس کنند و بشناسند.این کار باعث می شود کودکان با لباس ها و لوازم مشاغل مختلف از نزدیک آشنا شوند و سختی ها و فواید هر کار را درک کنند.

 در خانه مشاغل کودک شغل مورد علاقه ی خود را پیدا خواهد کرد و نسبت به ان علاقه نشان خواهد داد.در یک شهر مشاغل کامل می توان تعداد زیادی از شغل های مختلف را مشاهده کرد و مانند یک زندگی شهری واقعی همه چیز برای کودکان شبیه سازی شده است.

در مقاله ای که در مورد تجهیزات خانه مشاغل کودک نوشته شده می توانید اطلاعات کافی در مورد تمام تجهیزات به دست آورید.

آشنایی با شهر مشاغل کودک

آشنایی با شهر مشاغل کودک و چند نمونه از مشاغل آن

تجهیزات و مشاغل متفاوت و گسترده ای در خانه های مشاغل وجود دارد که می تواند توجه کودکان را به خود جلب کند.

دکه گل فروشی کودک

دکه های مختلفی که در خانه مشاغل وجود دارد یک راه حل بسیار عالی برای آشنایی کودکان با مهارت‌های لازم برای خرید و فروش می باشد.این وسیله ی زیبا از جنس mdf مرغوب و باکیفیت ساخته شده که می‌تواند باعث افزایش مهارت‌های ارتباطی کودکان نیز بشود.دکه های چوبی در ابعاد کوچک میتواند یه وسیله بازی و سرگرمی برای کودکان باشد و آنها را وارد دنیای بزرگترها کند.یکی دیگر از مزایای دکه گل فروشی فراهم‌کردن یک موقعیت مناسب برای انجام بازی‌های گروهی نیز میباشد.

 

استند نانوایی

کودکان در زمان بازی با این استند مهارت هایی مانند صبر،تلاش،برنامه ریزی برای کار و همچنین چگونگی تبدیل شدن خمیر به نان را آموزش می بینند .این نانوایی زیبا کاملا شبیه سازی شده  نسبت به نمونه واقعی مخصوص کودکان می باشد.این محصول به کودکان کمک میکند بدون آنکه کوچکترین خطری متوجه آنها باشد تخیلات خود را به واقعیت تبدیل کنند.کودکان می توانند مانند یک نانوا نان بپزند و بفروشند و یه روز خوب را تجربه کنند.
شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران این استند زیبا را مشاهده و برای خانه بازی یا خانه مشاغل خود خرید نمایید.

پزشکی و دندانپزشکی

این قسمت از خانه مشاغل باید شامل وسایل و تجهیزات پزشکی مثل : تخت ام آر آی ،ست پزشکی ،تخت بیمار،یونیت دندانپزشکی و …باشد .در این قسمت کودکان با تمام وسایل پزشکی آشنا می شوند.کودکان با بازی در این قسمت ترس از پزشک و دندانپزشکی را از بین می برند .و با اصول بهداشتی دهان و دندان نیز آشنا می شوند.

کودکان شما میتوانند دندان دوستان خودشون را معاینه کنندیونیت دندانپزشکی اسباب بازی جزو بازی های مورد علاقه کودکی است چرا که کودکان علاقه دارند به دیگران کمک کند بخصوص زمانی که اطرافیان دچار درد دندان می شوند در نقش پزشکی دلسوز کنار والدینشان می مانند و بیشتر از قبل از شما نگهداری می کنند.اما در دنیایی خیالی خود مطبی دارند که در تصورات خود بیماران خود را معالجه می کنند چه بهتر است که این فضایی خیالی را به فضایی واقعی تبدیل کنیم تا کودکانمان رویاهایشان را در واقعیت ببیند و چالش های دنیایی واقعی را لمس کنند.

آشنایی با شهر مشاغل کودک

آشنایی با شهر مشاغل کودک ، رانندگی و شهر ترافیک

یکی از اصلی ترین مباحث مربوط به فرهنگ سازی و احترام به قوانین و مقررات شهری، آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان است.در این قسمت از شهر مشاغل محیطی کوچک را مشابه معابر شهری می سازند و از علائم راهنمایی و رانندگی و چند ماشین و پلاسماکار نیز در آنجا استفاده می شود.که کودکان می توانند با آنها رانندگی کنند ، در پمپ بنزین بنزین بزنند و با مقررات رانندگی و فرهنگ ترافیک آشنا شوند.

خانه مشاغل

ویژگی‌های کلیدی و منحصر به فرد تجهیزات خانه مشاغل کودک در فروشگاه توی باران

  • جنس محصولات ما۱۰۰٪ ام ‌دی ‌اف است که باعث استحکام هرچه زیادتر خانه مشاغل شده و میزان عمر آنها را بالاتر برده است.
  • نبود هیچ پیچ و میخ در بیرون محصولات باعث شده فرزندان شما هنگام بازی هیچ آسیبی نبینند.
  • در خانه مشاغل شرکت ما به هیچ وجه لبه تیزی نمی‌بینید که همین نکته دلیلی بر بالا رفتن ایمنی آنها شده است.
  • رنگ استفاده شده در محصولات ما پوششی و پلی‌استر است که قالبیت شستشو  را به شما می‌دهد.
  • سطح همه‌ی کارها بطور کاملا یک‌دست و بدون پستی و بلندی است که زیبایی کار را بسیار بالا برده است.
  • تمام محصولات نیم سانتی‌متر از سطح زمین توسط پایه‌های هیدن دارای فاصله است تا زمانی که قصد دارید زمین را تمیز کاری انجام دهید به وسایل بازی آسیبی نرسد.
  • تجهیزات خانه مشاغل کودک دارای بسته ‌بندی ۴ لایه است، اول سلفون سپس دولایه بابِل و دوباره سلفون روی بابِل است تا محصول هنگام حمل و نقل هیچ آسیبی نبیند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول