تن پوش عروسکی

تن پوش های عروسکی برای کودکان

معمولا کودکان عاشق بازی های خیالی و نمایشی هستند و دوست دارند تن پوش هایی برای اجرای خیال بافی هایشان داشته باشند.امروزه تن پوش های زیادی در بازار وجود دارد که دارای سایز بندی های مختلفی است که برای سنین مختلف مناسب باشد.

از انواع این تن پوش ها : تن پوش شیر ، تن پوش گاو ، تن پوش فیل ، تن پوش روباه و …
جنس این تن پوش ها از پارچه ی مخمل می باشد و همچنین قابل شستشو در ماشین های لباسشویی با دمای مناسب هستند. دور مچ دست و پای این تن پوش ها کش دوزی شده است تا در صورت بلند بودن به راحتی قابل تنظیم باشد.سر تن پوش بر روی صورت قرار نمی گیرد و صورت قابل مشاهده است.

تن پوش عروسکی در انواع مختلفی وجود دارد که بعضی از آن ها به صورت لباس و بعضی به صورت دستی هستند .
انواع عروسک های دستی:عروسک دستی روباه،عروسک دستی خرگوش ،عروسک دستی میکی موس ،عروسک دستی مرلین،عروسک انگشتی حیوانات اهلی و …
اگر به دنبال خرید این تن پوش های زیبا هستید می توانید به سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران مراجعه کنید و انواع تن پوش ها را با قیمت های مناسب مشاهده و خرید نمایید.

تن پوش عروسکی

بازی های نمایشی با تن پوش های عروسکی برای کودکان

معمولا کودکان همیشه در حال خیال پردازی هستند و با عروسک ها و اسباب بازی های خود این خیالات را به نمایش می گذارند و ساعت ها سرگرم هستند .کودکان می توانند با پوشیدن تن پوش های مختلف عروسکی بازی های نمایشی زیبایی برای خود و دوستانشان اجرا کنند و لذت ببرند.

همچنین تن پوش های عروسکی انتخاب های مناسبی برای عکاسی و ماندگار کردن تصاویر کودکانتان است، علاوه بر این می تواند یکی از هدیه های بسیار جذاب برای کودکان باشد. این تن پوش ها در سایز های مختلفی عرضه می شود که می توانید با توجه به سن و سایز فرزندتان یکی از آن ها را خریداری نمایید.

اگر میخواهید به کودکتان کمک کنید تا مهارت های گفتاری و قوه تخیلش را بالا ببرید به شما پیشنهاد میکنیم  این محصول را برای او خریداری کنید.کودکان در هر سن و سالی که باشند عاشق نمایش دادن هستند، در مدرسه در منزل و تقریبا درهر جایی که هستند.

نقش بازی کردن با پوشیدن عروسک تن پوش نمایشی می‌تواند به کودکان موارد بسیاری را در مورد احساسات بیاموزد و این درس ها در تمام دوران زندگی با کودک همراه هستند و کمک می‌کند که یاد بگیرند چگونه احساس خود را بیان و ابراز کنند.کودکان از طریق بازی نمایشی و نقش بازی کردن در‌می‌یابند که جهان چگونه کار می‌کند. این به آنها کمک می‌کند تا نتیجه گیری و تصمیم های منطقی را اتخاذ کنند.

از تن پوش نمایشی کودک میتوان برای مقاصد مختلفی استفاده کرد از جمله:اجرای نمایش در مهدکودک ها و مدارس،استفاده در خانه های بازی، استفاده در آتلیه ها برای عکاسی،استفاده در منازل

 بازی نمایش نقش حیوانات : کودکان علاقه ی زیادی به حیوانات دارند و دوست دارند لباس ها و تن پوش های حیوانات مورد علاقه ی خود را داشته باشند و در بازی های خود نقش حیوان مورد علاقه ی خود را بازی کنند .

آنها در این بازی در مورد غذای مورد علاقه ی حیوانات و دسته بندی حیوانات به انواع گیاه خوار یا گوشت خوار ،اهلی یا وحشی بودن آنها و … یاد می گیرند .و شما می توانید به همراه بازی تمام مفاهیم مورد نیاز را به کودک خود بیاموزید.

تن پوش های عروسکی

فواید تن پوش های عروسکی برای کودکان :

  1. افزایش مهارت های اجتماعی در کودکان
  2. افزایش روحیه کار جمعی در کودکان
  3. بلوغ عاطفی
  4. رشد آگاهی
  5. تحکیم روابط میان والدین و کودکان 
  6. انتقال مفاهیم با بازی های نمایشی 
  7. افزایش خلاقیت 
  8. تقویت کننده گفتار و بیان کودکان 

هر کدام از این فواید در مقاله ( فواید بازیهای نمایشی برای کودکان ) به طور کامل توضیح داده شده که با مطالعه آن می توانید اطلاعات خود را کامل کنید .

تن پوش های عروسکی برای کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول