فواید بازی با ماشین شارژی

فواید بازی با ماشین شارژی

بهتر از بدانید رانندگی با ماشین شارژی علاوه بر لذتی که برای کودکان دارد باعث رشد و پیشرفت آنها نیز می شود،از جمله رشد مهارت های حسی و حرکتی ،جهت یابی و تفکر منطقی و فضایی و …
کودک با رانندگی با مفهوم راست و چپ،عقب و جلو،درون و بیرون ،تند و کند ،حرکت کردن و توقف کردن آشنا می شود.

با توجه به اینکه ماشین شارژی های موجود در بازار دارای ویژگی های جذابی برای کودکان هستند باعث تشویق  کودکان به بازی و بهبود کیفیت بازی آنها می شود.کودک در هنگام بازی با ماشین شارژی تخیلات خود را پرورش می دهد و گاهی خود را در نقش پدر می داند و با وسیله اش به محل کارش میرود و یا وانمود می کند برای خرید به بیرون از منزل رفته یا به قصد زدن بنزین در جایگاه سوخت توقف کرده است و یا موبایلش زنگ میخورد و او برای پاسخگویی به موبایل در گوشه ای امن توقف می کند تا با گوش اش صحبت کند.

فواید بازی با ماشین شارژی

علاوه بر مواردی که گفته شد ماشین بازی باعث افزایش اعتماد به نفس کودک نیز می شود. زمانی که کودک ماشینش را مانند یک ماشین واقعی روشن میکند و از اینکه میتواند کاری مانند بزرگتر های خود انجام دهد و مانند آنها با ماشینش به هر کجا که بخواهد برود این اوامر باعث می شود تا کودک احساس استقلال و اعتماد نفس بیشتری نسبت به توانمندی های خود پیدا کند .

یکی دیگر از مواردی که میتوان به عنوان فواید بازی با ماشین شارژی به  آن اشاره کرد ایجاد تعامل بین کودکان است ، هنگامی که دو کودک با ماشین هایشان در کنار یکدیگر بازی میکنند یاد میگیرند چگونه یا یکدیگر کنار بیایند و اگر به مشکلی برخوردند به آسانی و بدون دعوا مشکلشان را حل کنند،بنابراین اگر به دنبال اسباب بازی خوب و هوشمند و هدف دار هستید می توانید ماشین شارژی کودکان را انتخاب کنید.

فواید بازی با ماشین شارژی

فواید بازی با ماشین شارژی و چگونگی بازی با آن

اگر به تازگی برای کودک خود ماشین شارژی خریده اید بهتر است کمی صبر کنید تا کودک به کنکاش ماشین خود بپردازد او دوست دارد ماشین جدیدش را کاملا بازرسی کند و از همه چی آن مطلع شود ،او بارها ماشینش را جست و جو میکند تا بداند به چه صورت هایی میتواند با ماشینش بازی کند و یا هر کلیدی ببیند برایش جالب است که با فشردن آن کلید بداند چه کاری انجام میدهد.

شما میتوانید در این موقعیت ها کودک را یاری کنید تا چگونگی روشن و خاموش کردن ماشین را یاد بگیرد،رانندگی و توقف کردن را به کودک آموزش دهید ،رانندگی را با او تمرین کنید تا کاملا مهارت پیدا کند و بدون کمک شما بتواند ماشین را حرکت دهد یا متوقفش کند،از کودک بخواهید در حین رانندگی دور بزند و بپیچد یا دنده عقب بگیرد ،گاهی به او فرمان ایست بدهید تا متوقف کردن را خوب بیاموزد ، چرخیدن به سمت چپ یا راست را با او تمرین کنید تا مفاهیم راست و چپ را بیاموزد.

شما می توانید با استفاده از ماشین شارژی و رانندگی کودک با آن این فرصت را پیدا کنید تا مفاهیم راهنمایی و رانندگی را به او آموزش دهید و یا رانندگی ایمن را برای او توضیح دهید و با بستن کمر بند ایمنی به او بگویید که این کمربند برای حفظ ایمنی او طراحی شده است.
می توانید برای جذاب تر شدن بازی کودک موانعی را در مسیر حرکتش قرار دهید و مشخص کنید که نباید با این موانع برخورد کند یا باید دور یک مانع مشخص دور بزند.همچنین می توانید انواع علائم راهنمایی و رانندگی را برای او تهیه کنید و کار هر کدام را به او آموزش دهید و از او بخواهید که آنها را رعایت کند.

فواید بازی با ماشین شارژی

استاندارد های ماشین شارژی

محصولات شارژی استاندارد های مخصوص به خود را دارند از جمله استاندارد بودن صندلی کارشده در ماشین ،میزان سرعت،مقاومت ماشین،نوع ریموت کنترلی ماشین،لاستیک های استفاده شده در ماشین

صندلی کار شده در ماشین شارژی کودک

در گذشته صندلی های کار شده در ماشین های شارژی بیشتر از جنس پلاستیک بود اما کم کم با پیشرفته تر شدن امکانات رفاهی تغییراتی در سبک و نوع صندلی های ماشین شارژی صورت گرفته که به دلیل راحتی بیشتر کودک و سلامت جسمانی او در نظر گرفته می شود. صندلی ماشین های جدید مانند ماشین های واقعی طراحی شده است و معمولا از جنس چرم  مصنوعی پلی اورتان که بسیار با کیفیت و مقاوم هستند می باشد.

دو سرعته و سه سرعته بودن ماشین شارژی کودک

منظور از دو سرعته یا سه سرعته بودن ماشین شارژی در واقه حالت سرعت گیری ماشین شارژی است که در حالت استاندارد بعضی از ماشین ها دو سرعته و بعضی سه سرعته هستند.

•ماشین شارژی دو سرعته

این ماشین به صورتی طراحی شده است که یک دکمه بر روی داشبورد ماشین با دو وضعیت  SLOW (آهسته) و FAST (سریع) می باشند و فقط با فشار دادن این دکمه می توان وضعیت سرعت را تغییر داد. در مورد ریموت کنترل این ماشین ها باید گفت از نوع رادیویی می باشند یعنی کنترل آنها دارای آنتن است و حداکثر برد آن 10 تا 15 متر می باشد. در حالت استاندارد ماشین ها کلیدی برای هدایت ماشین شارژی بعنوان  MANUAL (دستی ) و RD یا CONTROL (هدایت با کنترل)  بر روی این نوع از ماشین شارژی ها نصب شده است.همچنین بر روی کنترل این نوع از ماشین ها دو کلید جهت دهی برای حرکت به راست و حرکت به چپ نیز قرار دارد.

• ماشین شارژی سه سرعته

این دسته از ماشین ها در نوع استاندارد خود معمولا هیچ دکمه ای روی داشبورد ماشین وجود ندارد به جز چند مدل از ماشین ها که تنظیم سرعتشان توسط دنده ای که بر روی داشبورد قرار داده شده ،در سه وضعیت قابل تنظیم می باشند.ماشین شارژی سه سرعته به خاطر وجود سیستم SLOW STARTER  (شروع آهسته) با فشار دادن پدال گاز، ابتدا به آرامی شروع به حرکت می کند و به تدریج به حداکثر سرعت میرسند . کنترل از راه دور این ماشین شارژیها از نوع Wifi  یا بلوتوث با برد ۲٫۴ گیگا هرتز می باشد.

این کنترل ها دارای برد بالای 15 متر ، دکمه تظیم سرعت در سه حالت آهسته، متوسط و سریع ،دکمه ی ایست کامل و جهت دهی ماشین شارژی بدون تاخیر می باشد.

فواید بازی با ماشین شارژی

ماشین برقی کودک دو موتوره یا چهار موتوره 

ماشین های شارژی با توجه به رده های سنی مختلف و همچنین رعایت استاندارد های تولید و ایمنی کامل ،با توان موتوری متفاوتی تولید و عرضه میشوند.

جنس تایر ماشین شارژی کودک از لاستیک فوم  یا EVA

در چند سال اخیر برای تایر ماشین ها و موتور های شارژی از اتیلن وینیل استات استفاده می شود که این ماده پلیمری کاملا نرم و انعطاف پذیر و از پلی اتیلن سه برابر منعطف تر است .و دارای ویژگی هایی از جمله : بوی کم، وزن کم ،قیمت مناسب و … است مه باعث شده کاربرد گسترده ای پیدا کند.

ویژگی های لاستیک EVA 

• بدون بو با وزن کم

• در زمان حرکت کاملا بی صدا می باشد.

چقرمگی (مقاومت مواد در برابر شکست در اثر اعمال تنش )

• در برابر شکنندگی ها بسیار مقاوم است

فواید بازی با ماشین شارژیانواع ماشین های شارژی

ماشین های شارژی دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و برای اکثر ماشین های واقعی در نوع خود ماشین شارژی ساخته و در بازار عرضه شده است.

همچنین از موارد دیگر ماشین شارژی ها باید به انواع ماشین شارژی های یک نفره و دو نفره اشاره کرد بعضی از ماشین های شارژی دو نفره می باشد که مریت استفاده دو کودک به طور همزمان را خواهد داشت و و برای کودکان دو قلو بسیار مناسب و کاربردی می باشد.
شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران در قسمت ماشین شارژی انواع مدل ها و رنگ ها با طراحی های مختلف از ماشینهای شارژی را مشاهده کنید .در ضمن تمام اطلاعات ماشین های شارژی به طور کامل و جامع برای خرید بهتر شما توضیح داده شده است.

چند نمونه از ماشین های شارژی موجود در سایت :

ماشین شارژی فراری لاکچری

ماشین شارژی آئودی 296

ماشین شارژی بنز در طرح ها و مدل های مختلف

ماشین شارژی BMW در طرح ها و مدل های مختلف

انواع ماشین شارژی مازراتی

انواع ماشین شارژی فراری

انواع ماشین های شارژی شاسی بلند و آفرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول