نصب سرسره بادی

نصب سرسره بادی

محصولات بادی دارای انواع مختلف و تنوع زیادی می باشد، شامل انواع تخت بادی ،تشک بادی ،مبل بادی ، مبل کاناپه یک نفره ،کاناپه تختخواب شو بادی، استخر بادی ، قصر بادی، استخر پیش ساخته، پارک بادی ،اسباب بازی بادی، قلعه بادی ، جامپینگ بادی ، سرسره بادی و … میباشد.سرسره بادی کودکان، باید در شیبی استاندارد طراحی شود. شیب سرسره در سرسره های بادی شدت برخورد کودکان با یکدیگر و دیواره های سرسره را تعیین می کند و در صورت غیر استاندارد بودن، باعث اسیب های زیادی خواهد شد.سرسره های بادی استاندارد، مجموعه ای متنوع از محصولاتی است که بعد از تست های مختلف کیفیتی، گزینش شده و در دسترس کاربران خود قرار داده است.

نصب سرسره بادی :

معمولا در قسمت پشت سرسره دو محل برای ورودی هوا که توسط دو دمنده (پمپ) تغذیه می شود و دو خروجی بزرگ هوا جهت سرعت بیشتر در تخلیه هوا و جمع کردن سریع دستگاه تعبیه شده است.در اطراف دستگاه بندک هایی جهت مهار کردن سرسره نصب شده است که باید در بستن آنها دقت لازم و کافی به عمل آید.معمولا فیلم های آموزشی زیادی برای نصب سرسره بادی در فضای مجازی وجود دارد و شما برای نصب آن به مشکل بر نخواهید خورد. سرسره بادی نیازی به زیر سازی ندارد و در زمان اندکی در مکان مورد نظر نصب می شود. این محصول با استفاده از بندهای محکم بر روی سطح زمین قرار می گیرد.

بزرگترین پارک بادی جهان به استرالیا می‌آید | صدای استرالیا

ایمنی سرسره بادی :

در دنیای امروزی میزان اهمیت بازی و تفریح و سرگرمی کودکان در محیط های امن و ایمن زیاد شده است . کودکان کم سن وسال هنگام بازی نیاز به مراقبت دارند و وسیله بازی کودک باید طبق استانداردهایی طراحی و تولید شود که برای کودک کاملا ایمن بوده و والدین به هیچ عنوان نگران خطر نباشند .

باید دقت داشته باشیم از نوع طراحی تا رنگ و چاپ و جنس محصول باید با سن کودک و سلامتی آن سازگار بوده و دارای استاندارد باشد . برای این احساس نیاز، شرکت های بزرگ و معتبر اقدام به طراحی محصولاتی شدند که دارای گواهی استاندارد بود و کاملا ایمن هستند. با توجه به اینکه امروزه کودکان بیشتر به دنبال بازی های رایانه ای و بازی های کم تحرک هستند ازین رو شرکت های تولید کننده بزرگ و متخصص بازی ها و سرگرمی های بادی جذاب و متنوعی را طراحی کرده اند که نظر هر کودک با هر سلیقه ای را به خود جلب میکند .

طراحی ارگونومیک سرسره بادی کودکان ایمنی کودکان را در محیط مهد کودک، پارک و منازل مسکونی  تضمین می کند.سرسره بادی انعطاف پذیر می باشد و می توان به راحتی برای جابجایی محصول هوای داخل سرسره بازی را تخلیه کرد و آنرا را جابجا نمود. برای افزایش مقاومت سرسره بادی در حین بازی کودکان از بندک های محکمی برای نگهداری سرسره بازی استفاده می شود.دیواره های بالایی سرسره بادی موجب افزایش ایمنی کودکان می شود. استفاده از بندهای محکم در اطراف سرسره کودک برای استحکام و ماندگاری بالای سرسره بادی در هنگام قرار گیری روی سطح زمین می شود. همچنین به دلیل نداشتن گوشه های تیز و برنده محیط بی خطری را برای کودک فراهم آورده و به کودکان آسیبی وارد نمی کند.

فواید سرسره بادی :

کودکان با بازی با سرسره بادی باید بتوانند رو به جلو فکر کنند و هنگام قراردادن پاهایشان به سمت انتهای سرسره، تصمیم بگیرند. مجموع این حرکات به قوی تر شدن قسمتی از مغز که برای پردازش های ریاضی، یادگیری مسیرها و ترتیب حروف در نوشتن از آن استفاده می شود کمک می کند.

از  مزایای فیزیکی سرسره نیز میتوان به افزایش قدرت، سیستم قلبی عروقی سالم و قوی تر شدن ماهیچه های ضعیف اشاره کرد.هنگامی که چند کودک از سرسره استفاده می کنند، محیط مناسبی برای رشد مهارت های اجتماعی مثبت وجود دارد. کودکان باید بیاموزند تا با یکدیگر بازی کنند، دوست شوند و نوبت را رعایت کنند.کودکان باید همچنین توانایی های رشدی متفاوت خود نسبت به سایر کودکان را بشناسند زیرا این کار به ایجاد صبر و تحمل در آنها کمک می کند. کودکان علاوه بر این فرصت گسترش روابط دوستانه و افزایش مهارت های ارتباطی را خواهند داشت. همچنین سرسره بادی کودک باعث تقویت حواس ادراکی و لامسه کودک شده و موجب تقویت قدرت حرکتی کودکان می شود.

سازه های بادی :

سازه های بادی منبع واقعی سرگرمی کودکان هستند. بازی با این سازه ها برای کودکان خطری نداشته و برای آنها لحظاتی به یاد ماندنی ایجاد می کند. در این سازه ها کودکان می توانند پرش کنند، غلت بزنند و از بازی در آنها لذت ببرند (برخی از آنها دارای استخر توپ نیز هستند). معمولا این سازه ها قدرت زیادی دارند و می توانند چندین کودک را در خود جای دهند. علاوه بر این، آنها برای اکثریت گروه های سنی مناسبند.

قلعه های بادی کودکان، خانه های پرشی، قصر بادی، استخر بادی ، لوازم بادی پرشی از نوع سازه های بادی هستند که برای انواع کاربردها، از جمله در پارکهای بازی کودکان، خانه های بازی و مهدکودک ها خریداری شده و برای اهداف تفریحی بخصوص برای کودکان استفاده میشوند.از انواع عروسک های بادی که از جنس پارچه های مصنوعی هستند، برای دکوراسیون در بسیاری از پارک ها، فروشگاه ها و خانه های بازی برای جلب توجه مشتریان و یا در اعیاد و مراسم و یا سرگرمی کودکان استفاده میشود. حمل و نگهداری سازه های بادی بسیار آسان است.

سطوح سازه های بادی، به طور معمول از جنس PVC ضخیم و قوی، لاستیک لاتکس طبیعی، پلی کلروپرن یا پارچه نایلونی، و یا وینیل و نایلون تشکیل شده اند. جهت اجرای محصولات بادی از یک دمنده برقی یا بنزینی استفاده می شود که آنها را پر از هوا می کنند، اما از هیدروژن، هلیوم و نیتروژن نیز استفاده می گردد. سوراخ های کوچک در این سازه ها مشکلی به وجود نمیآورد و باعث نشت هوا به بیرون نمی شود.

تپه ماهورهای مدرن بادی معمولاً توسط ستون های بادی پشتیبانی می شوند و با تور پوشیده می شوند. تور مشبک این امکان را به بزرگسالان می دهد که از همه طرف بتوانند بر بازی کودکان نظارت کنند.نوع دیگری از سازه های بادی برای مصارف خانگی تولید شده است که دمنده ای به طور مداوم هوا را پمپ می کند. منافذ موجود در درز و مواد باعث می شود هوا هنگام بازی کودکان از آن خارج شود، در حالی که دمنده همچنان در حال باد کردن است.

نصب سرسره بادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول