موتور شارژی

آشنایی با موتور شارژی کودک

برای بچه ها داشتن یک موتور شارژی زیبا که بسیار شبیه به نمونه ی واقعی خودش باشد بسیار جذاب و شگفت انگیز است .اگر می خواهید برای کودکتان چه دختر یا پسر یک هدیه ی لاکچری و جذاب تهیه کنید ما به شما خرید یک موتور شارژی لوکس را پیشنهاد می دهیم. از آنجایی که موتور های شارژی نسبت به انواع ماشین شارژی ها قیمت کمتری دارند،به صرفه تر می باشند.

اگر به دنبال خرید یک هدیه ی زیبا هستید موتور شارژی می تواند گزینه ی مناسبی باشد .در ادامه این مقاله اطلاعات لازم در مورد خرید موتور شارژی را بیان خواهیم کرد.هر چند قبلا هم مقالاتی در این زمینه منتشر شده است که با کلیک بر روی عنوان آن می توانید آنها را مطالعه فرمایید . راهنمای خرید موتور شارژی از جمله این مقالات است.

آشنایی با موتور شارژی کودک

آشنایی با موتور شارژی کودک و تفاوت موتور شارژی با ماشین شارژی

  1. قیمت موتور شارژی ها نسبت به ماشین شارژی کمتر است. بنابراین از نظر قیمت به صرفه و مناسب تر هستند.
  2. معمولا اکثر ماشین های شارژی دارای پخش کننده تصویری هستند اما معمولا موتور شارژی ها سیستم پخش کننده ندارند و فقط در بعضی مدل ها آپشن سیستم پخش صوتی وجود دارد.
  3. همه ی موتور شارژی ها دارای سویچ برای استارت هستند اما به جز بعضی از ماشین شارژی ها که دارای سوئیچ هستند بقیه ی آنها برای روشن شدن دارای دکمه استارت می باشند.
  4. ماشین شارژی ها برای امنیت بیشتر دارای کمربند ایمنی هستند، اما موتور شارژی ها فاقد کمربند ایمنی می باشند.
  5. معمولا موتور شارژی ها فاقد کنترل از راه دور هستند و این در حالی است که همه ماشین شارژی ها دارای ریموت کنترل بلوتوثی می باشند.

موتور شارژی کودک

نکات قابل توجه برای خرید موتور شارژی کودک و آشنایی با موتور شارژی کودک

در هنگام خرید موتور شارژی بهتر است به این نکات دقت کنید :

ایمنی موتور

ار آنجایی که کودکان در هنگام سوار شدن به موتور شارژی ممکن است تعادل خود را از دست بدهند یا نتوانند به کاملا مسلط موتور را نگه دارند وجود دو چرخ کمکی در دو طرف موتور به حفظ تعادل کودک کمک می کند و ایمنی کودک را تضمین میکند.همچنین موتور به تدریج سرعت میگیرد و ابتدا با سرعت خیلی کم شروع به حرکت میکند و در ضمن شتاب و سرعت موتور به اندازه ای است که کودک بتواند آنرا کنترل کند.

ابعاد

موتورهای شارژی در ابعاد مختلفی موجود است که شما باید با توجه به شرایط سنی ،وزن و قد کودک خود موتور با ابعاد و ارتفاع مناسب را برای او انتخاب کنید.

سن کودک

معمولا در مشخصات موتور شارژی به این نکته اشاره شده است که برای چه گروه سنی مناسب می باشد و دارای چه تحمل وزنی می باشد .پس قبل از خرید به این نکات مهم دقت کنید .

مدل

موتور های شارژی در انواع مدل ها و رنگ بندی های مختلفی وجود دارد. پس بهتر است علایق کودک را در نظر بگیرید و رنگ و مدلی که کودک دوست دارد برای او تهیه کنید تا کودک هنگام بازی اعتماد به نفس کافی داشته باشد و از بازی با وسیله اش لذت کافی را ببرد.

شرکت سازنده

برند های مختلفی توسط شرکت های مختلف در زمینه تولید ماشین و موتور شارژی فعال هستند که دارای کیفیت های متفاتی نیز می باشند .فلامینگو، بیبی لند، ارابه، راستار، زرین تویز، پلی فکتوری، اسپرینتر، چیکو، دلیجان، بی ام دبلیو، پلن تویز و … برند های مشهوری در این زمینه هستند .

قیمت

موتور های شارژی با قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد که هر کدام بنا بر تعداد موتور ،ابعاد،برند و آپشن های مختلفی که دارد قیمت های متفاوتی خواهد داشت.
با مراجعه به سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران می توانید موتور های شارژی مختلفی مثل : موتور شارژی مدل تریل ، موتور ساحلی چهارچرخ مدل 5138 ،موتور شارژی سه چرخ صندوقدار،موتور شارژی کروز و … را با قیمت های آنها مشاهده و انتخاب کنید .

آپشن های اضافی

انواع مختلفی از موتور های شارژی با آپشن های مختلفی در بازار وجود دارد که باعث جداب تر شدن آنها شده و کودکان را بیشتر سرگرم می کند .از جمله این آپشن ها می توان به سیستم موزیکال با قابلیت اتصال به میکروفن اسباب بازی، چراغ های ال ای دی و چشمک زن، بوق، استارت سوییچی، تنظیم سرعت، قابلیت اتصال فلش مموری و کمک فنر مجزا و … اشاره کرد.

آشنایی با موتور شارژی کودک

فواید بازی با موتور شارژی برای کودک :

  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش عزت نفس کودک
  • تقویت هوش منطقی و استدلالی
  • افزایش هماهنگی بین چشم و دست
  • بهبود توجه و تمرکز
  • افزایش سرعت عمل
  • تقویت نیمکره راست مغز
  • افزایش شور و نشاط کودک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول