آشنایی با پلی گراند کودک

آشنایی با پلی گراند کودک

پلی گراند چیست ؟

پلی گراند یا سافت پلی در واقع یک فضای بازی ساخته شده از سازه های جذاب هستند که چند بازی در این فضا تعبیه شده که به شکل ترکیبی با وجود مسیرهای متنوع بازی می شود.

این فضای بازی جذاب که می تواند کودک را ساعت ها سرگرم کند می تواند شامل استخر توپ،ترامپولین ، سطح شیبدار،پل معلق (ادونچر)، تونل ، سرسره ،موانع فومی و … باشد که برای کودکان بسیار مهیج و جذاب است.

به علت تنوع زیادی که در وسایل بازی موجود در پلی گراند ها می توان ایجاد کرد پلی گراند های متفاوت با ابعاد مختلف ساخته شده است، که شما می توانید با توجه به متراژ خانه بازی خود ابعاد آنرا انتخاب کنید.همچنین امکان ساخت پلی گراند به سفارش شما امکان پذیر است و شما می توانید طرح مورد نظر خود با مسیرهای مورد نظرتان را سفارش دهید.

از آنجایی که بچه ها عاشق بازی های حرکتی و بالا و پایین پریدن و جست و خیز کردن هستند و در محیط خانه و آپارتمان همچین امکانی برای انها وجود ندارد ،از این رو کودکان زیادی طرفدار پلی گراند ها و بازی های جذاب داخل آن هستند.پلی گراندها در اکثر نقاط دنیا در بین کودکان و در مهدکوک ها و خانه های بازی محبوب هستند و در سطح بین الملل به نام soft play شناخته شده است و در کشور ما به پلی گراند معروف است.

آشنایی با پلی گراند کودک

آشنایی با پلی گراند کودک و فواید آن برای کودکان

به دلیل فعالیت های حرکتی و بدنی زیادی که در پلی گراند ها وجود دارد باعث تقویت مهارت های حرکتی کودکان می شود.
همچنین با وجود بچه های دیگر در محیط پلی گراند مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودک نیز تقویت می شود.
همچنین با وجود پل حرکتی و معلق و دیگر بازی های تعادلی در پلی گراند مهارت حفظ تعادل نیز بهبود می یابد .
مهارت های حرکتی عضلات درشت کودک را تقویت می کند و از تنبلی و چاقی کودکان پیشگیری می کند .
به دلیل وجود بازی های مختلف در پلی گراند و وجود موانع متفاوت ،کودکان آمادگی جسمانی خود را نیز تقویت می کنند .
طراحی تجهیزات پلی گراند به گونه ای است که حفظ تعادل ، انعطاف پذیری، پرش، هماهنگی اعضای بدن و … را در کودکان افزایش می دهد .

آشنایی با پلی گراند کودک

انواع پلی گراند

به طور کل پلی گراند ها در دو نوع ثابت و پرتابل تولید می شوند :

پلی گراند های پرتابل از دیواره هایی با ابعاد تقریبی 1*2 ساخته می شوند که نیاز به اتصال به صورت جوش ندارند و پازلی هستند به همین دلیل نصب آنها بسیار سریع و آسان بوده و قابلیت جا به جایی دارند.جنس دیواره ها از قوطی های آهنی است که با روکش فوم و چرم پوشیده شده است و برای کودکان کاملا بی خطر و ایمن است .این روکش ها با بست های با کیفیت بسته شده اند.

پلی گراند 127 ،پلی گراند 01 ،پلی گراند 113  و … از انواع پلی گراند های موجود در سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت انواع آنرا مشاهده و توضیحات کامل در مورد ابعاد و تجهیزات آن را به دقت بررسی کنید و خریدی امن را برای خود رقم بزنید.

آشنایی با پلی گراند کودک

مزایای سافت پلی گراند پرتابل

  • جابجایی ساده و آسان
  • نصب سریع و راحت نسبت به مدل ثابت
  • کاهش و یا افزایش آیتم‌های آن بعد از نصب امکانپذیر است
  • نصب راحت و بسیار سریع

آشنایی با پلی گراند کودک و مزایای پلی گراند استاندارد

مهمترین مزیتی که پلی گراند ها برای کودکان دارد اینست که کودک علاوه بر بازی و سرگرمی مهارت های حرکتی خود را نیز افزایش می دهد و به تقویت هر چه بیشتر ماهیچه ها و عضلات درشت بدن خود کمک می کند.همچنین با توجه به اینکه محیط پلی گراند کاملا دوستانه است مهارت های اجتماعی و روابط عمومی کودکان نیز تقویت می شود .همچنین وجود بازی های تعادلی در پلی گراند می تواند باعث افزایش تمرکز کودکان شود و کودکانی که مشکلات حرکتی یا جسمانی دارند می توانند با بازی در پلی گراند جسم خود را تقویت کنند و مشکلات خود را به حداقل برسانند .

طراحی پلی گراند به این شکل است که کودکان می‌توانند ساعت‌ها در آن مشغول تفریح باشند. متنوع بودن بازی‌های پلی گراند یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در طراحی این بازی به حساب می‌آید. با توجه به اینکه این نوع بازی‌ها به تناسب نیازهای بهره‌بردار، قابلیت تنظیم دارد، می‌توان یک زمین بازی مناسب و سرپوشیده را تاسیس کرد و از طریق آن به درآمد رسید. یعنی شما می‌توانید با در اختیار داشتن یک پلی گراند کودک مناسب و باکیفیت، اقدام به راه‌اندازی یک خانه بازی کنید.

امروزه که علاقه ی کودکان به بازی های کامپیوتری و استفاده از تبلت و موبایل و … بیشتر شده است ،باید دقت داشته باشید که فعالیت های حرکتی کودکان کم نشود و برای حفظ سلامتی کودکان آن ها را به سمت حرکات بدنی و مهارت های حرکتی سوق دهیم که پلی گراند ها با وجود محیطی امن و بی خطر می توانند گزینه ی مناسبی برای کودکان زیر 8 سال باشد .

آشنایی با پلی گراند کودکبررسی پلی گراند از نظر اقتصادی

اگر به دنبال یک انتخاب عالی برای مرکز بازی خود هستید پلی گراند یا سافت پلی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود . با توجه به محبوبیت پلی گراند در بین کودکان ،ایمنی بالا و هزینه ی مناسب استفاده از این فضا ،خانواده های زیادی به زودی مشتری دائمی شما خواهند شد .همچنین با توجه به اینکه پلی گراند ها در طرح ها و رنگ ها و ابعاد مختلفی قابل ارائه می باشد می توانید برای هر فضایی نسبت به ابعادی که دارید پلی گراند مخصوص خود را سفارش دهید .

با توجه به اینکه سافت پلی ها این روز ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است ، میتوان گفت وجود آن در هر خانه بازی می تواند برای صاحبین خانه بازی بسیار سود آور باشد .

نکات مهم درباره پلی گراند کودک

  • به طور هزمان تعداد زیادی می‌توانند از پلی گراند استفاده کنند و مشغول بازی شوند.
  • ابعاد پلی گراند قابل تغییر می باشد و شما با توجه به مساحت  خود می توانید به سایز آن اضافه و یا از آن کم کنید
  • با توجه به وسایلی که برای داخل پلی گراند خود خریداری می کنید می توانید از وسایل بازی کمتر یا بیشتر استفاده کنید که هزینه آن کمتر یا بیشتر شود.بنابراین مقدار هزینه در اختیار شماست.
  • این بازی دارای امنیت بالایی است و نیازی به مربی یا مراقب ندارد.
  • سافت پلی گراند ها ی معتبر همگی دارای نشان ملی استاندارد است و با توجه به تکنولوژی جدید به کار رفته نیاز به بست کمربندی ندارد.
  • پلی‌گراندهای استاندارد دارای قابلیت جابجایی ساده و سریع هستند.
  • با توجه به اینکه وسایل و تجهیزات موجود در پلی گراند فاقد موتور گیر بکس و نیروی مکانیکی است نیازی به برق و هزینه های هنگفت ندارد و کاملا به صرفه است .

آشنایی با پلی گراند کودک

حرف آخر

با توجه به کلیات این مقاله، اگر صاحب یک خانه بزرگ و یا خانه بازی هستید، بدون تردید برای خرید پلی گراند کودک اقدام کنید  و شک نداشته باشید که پلی گراند می‌تواند از نظر اقتصادی برای شما کاملا سود آور باشد و از نظر هزینه کاملا به صرفه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول