قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران

قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران

وسایل بازی پارک کودک، از جمله وسایلی است که می تواند برای سرگرمی کودکان بسیار موثر باشد و کودکان را تا حد زیادی سرگرم کند. این وسایل بیشتر دارای سایزی هستند که برای محیط های کوچک چندان مناسب نمی باشد و بیشتر از آن ها در مکان هایی مثل پارک ها، مهد کودک ها و … استفاده می شود.

اگر به دنبال قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران هستید به شما مطالعه این مقاله تا انتها را پیشنهاد می کنم زیرا در این مقاله قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران را بررسی کرده ایم و شما می توانید انواع مختلف لوازم بازی پارک کودکان را در این مقاله پیدا کنید و قیمت ان ها را به دست بیاورید.

محدوده قیمت وسایل بازی پارکی کودکان 

امروزه به دلیل نوسانات ارزی و مشکلاتی از این قبیل، قیمت هر چیزی هر روز در حال تغییر است و وسایل بازی پارکی کودکان هم از این قاعده مستثنا نیستند.

قیمت وسایل بازی پارکی کودکان را می توانید از فروشگاه های اینترنتی به راحتی به دست بیاورید و اقدام به خرید آن ها کنید. وبسایت و فروشگاه بزرگ توی باران یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه لوازم بازی پارک کودک می باشد و شما می توانید با مراجعه به آن به راحتی قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران را به دست بیاورید.

این فروشگاه همواره در تلاش بوده است که با قیمتی منصفانه با کیفیت ترین محصولات را خدمت مشتریانش عرضه کند. برای به دست آوردن قیمت وسایل بازی پارکی کودکان به صورت غیر حضوری می توانید با مراجعه به وبسایت و یا برقراری تماس تلفنی با فروشگاه، قیمت وسایل را به دست بیاورید و در صورت نیاز آن ها را خریداری کنید. در این مقاله سعی شده است که بیشتر به بررسی وسایل بازی پارک کودک پرداخته شود و قیمت وسایل نیز به صورت حدودی مشخص شده است.

لوازم بازی پارکی کودک شامل چه وسایلی می شود؟

به طور کلی می توان گفت وسایل بازی پارکی کودک به وسایلی گفته می شود که:
• برای کودکان مناسب باشد و توانایی سرگرم کردن آن ها را داشته باشد.
• برای استفاده در فضاهایی مثل پارک مناسب باشد

طبق دو دلیل بالا به این نتیجه می رسیم که وسایلی ماند سرسره، الاکلنگ، تاب و سایر وسایل مشابه در دسته وسایل بازی پارک کودک قرار می گیرند. اگر به دنبال قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران هستید در ادامه می توانید به قیمت اکثر این وسایل پی ببرید و در صورت نیاز آن ها را از طریق وبسایت یا فروشگاه اسباب بازی و سیسمونی باران خریداری کنید.

تاب

تاب همیشه از وسایل پرطرفدار در میان کودکان بوده و توانسته است حسابی خود را در دل آن ها جای بدهد و به همین دلیل است وقتی کودکان به پارک، خانه بازی و … می روند اکثرا تاب را هم به عنوان یکی از وسایلی که می خواهند استفاده کنند انتخاب می کنند. تاب ها سایز های مختلفی دارند و همچنین دارای رنگ بندی های متنوعی هستند ولی جنس تاب ها معمولا یکسان است. پایه تاب های بازی معمولا به دلیل مقاوم بودن فلز، از فلز ساخته می شود و پلی اتیلن هم معمولا برای خود تاب مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر تاب ها معمولا قابلیت تحمل وزن تا 60 کیلوگرم را دارند و در برخی از تاب ها نیز این مقدار بیشتر می شود. سایز تاب ها نیز متغیر است و بسته به ظرفیت آن ها (چند نفره بودن) ، سایز آن ها نیز تغییر می کند.
قیمت تاب های کودکانه نیز بستگی به جنس، سایز و … آن ها دارد اما معمولا قیمت آن ها بیشتر از یک میلیون می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه باران به صورت حضوری یا از طریق وبسایت، قیمت مدل های مختلف آن را به دست آورید.

قیمت وسایل بازی پارکی کودکان

برای دیدن این محصول کلیک کنید ← تاب دو نفره پارکی

سرسره

سرسره هم همانند تاب ها، در اکثر پارک ها دیده می شود و دارای مدل های بسیار متفاوت و گوناگونی نیز می باشد. این وسیله سرگرمی هم در دسته لوازم بازی پارکی کودکانه قرار می گیرد و می توان گفت که یکی از محبوب ترین وسایل بازی پارک کودک نیز محسوب می شود.
سرسره ها هم همانند دیگر وسایل پارک، مختص کودکان و افراد خردسال می باشند و معمولا افرادی با بازه سنی 3 تا 13 سال از سرسره ها استفاده می کنند. هرجند افراد کوچک تر از 3 سال هم می توانند با کمک والدین خود به راحتی از این وسایل لذت ببرند. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفتم، سرسره ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام شکل و شمایل خاص خود را دارند.

قیمت این محصولات نیز همانند تاب ها به جنس ساخت آن ها، ظرفیت، مدل طراحی و … می باشد و به همین دلیل نمی توان محدوده خاصی را برای قیمت آن ها مشخص کرد. اگر شما هم از کسانی هستید که به دنبال قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران می باشید می توانید با مراجعه به وبسایت باران، از مدل های مختلف آن ها بازدید کنید و قیمت آن ها را به دست بیاورید و در صورت نیاز آن ها را سفارش بدهید.

قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران

برای دیدن این محصول کلیک کنید ← سرسره بادی بدون مناره

قایق پدال دار کودک

قایق ها جزء آن دسته از وسایل بازی می باشند که نمی توان آن ها را در هر پارکی پیدا کرد و پارک های آبی یا پارک هایی که استخر دارند می توانند از این قایق ها استفاده کنند. قایق های پدال دار کودکان معمولا در ظرفیت های 1 یا 2 نفره تولید می شوند. این قایق ها در رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند و برای افرادی با گروه سنی کودک مناسب می باشند.

استفاده از این قایق ها به هیچ وجه سخت نیست و به لطف وجود پدال بر روی آن ها، کودکان می توانند به راحتی قایق را به حرکت در بیاورند و از حرکت بر روی آب با استفاده از قایق لذت ببرند. قیمت وسایل بازی پارکی کودکان همچون قایق بستگی به مدل، ظرفیت، نوع، جنس ساخت وسیله و موارد این چنینی می باشد و نمی توان قیمت خاصی را مشخص کرد.

اگر به دنبال به دست آوردن قیمت قایق پدال دار کودک می گردید می توانید با مراجعه به سایت توی باران علاوه بر مشاهده مدل های مختلف آن، قیمت آن را هم به دست بیاورید.

قیمت وسایل بازی پارکی تهران

برای دیدن این محصول کلیک کنید ←قایق پدالی کودک

کفپوش برای محافظت از کودکان

مطمئنا شما در این مقاله به دنبال به دست آوردن قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران هستید اما یکی از تجیهزاتی که برای هر پارکی ضروری است و می توان گفت به اندازه ی سایر وسایل اهمیت دارد کفپوش های پلاستیکی است. این کفپوش ها دارای رنگ بندی های مختلفی می باشند و قرار دادن آن ها بر روی زمین هم کار دشواری نیست. کودکان به دلیل جنب و جوشی که دارند احتمال زمین خوردنشان بالا می باشد و اگر سطح محلی که در آن بازی می کنند با همجین کفپوش هایی پوشیده نشده باشد، احتمال زخمی شدن آن ها بالا می رود. اما شما با خرید این کفپوش ها می توانید از آن ها در برابر همچین خطراتی محافظت کنید. همچنین این کفپوش ها نرم می باشند و به همین دلیل کودکان از بازی کردن و دویدن بر روی آن ها لذت خواهند برد. جنس این کفپوش ها معمولا از لاستیک می باشد و به دلیل الیافی که در تولید آن ها به کار برده شده است از مقاومت بالایی برخوردارند. قیمت این محصولات معمولا کمتر از 100 هزار تومان می باشد. این محصول نیز همانند سایر لوازم پارکی بازی کودکان در وبسایت و فروشگاه های توی باران آماده فروش می باشد.

قیمت وسایل بازی پازی کودک

برای دیدن این محصول کلیک کنید ←کفپوش گرانولی

استخر توپ

استخر توپ از وسیله های بسیار سرگرم کننده به شمار می رود که مخصوص کودکان است. استخر توپ می تواند در هر دو فضای باز و سرپوشیده مورد استفاده قرار بگیرد و همچین به دلیل این که در سایز های متفاوتی تولید می شود، می توان آن را برای فضا های بزرگ و کوچک تهیه کرد. به دلیل وجود توپ های فراوان در این استخر، کودکان از بازی در آن نهایت لذت را می برند. قیمت این وسیله به دلیل این که در سایز و مدل های مختلفی تولید می شود دقیقا مشخص نیست و می توانید با مراجعه به فروشگاه توی باران، قیمت آن را به دست بیاورید.

لوازم بازی ایی که در بالا معرفی کردیم به دلیل سایز های متفاوتی که دارند می توانند برای مکان های مختلفی همچون مهدکودک ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین لوازم بازی پارکی کودکان فقط محدود به وسایل معرفی شده در این مقاله نمی شود و دارای مدل های بسیار متفاوتی است که نمی شود همه آن ها را در یک مقاله معرفی کرد زیرا هم حجم مقاله بالا می رود و هم خواننده حوصله ی خواندن کامل آن را ندارد. اگر شما هم از کسانی هستید که قصد خرید وسایل بازی پارکی کودکان را دارند، حتما به شما پیشنهاد می کنم که به وبسایت توی باران مراجعه کنید. در این وبسایت علاوه بر اینکه می توانید تعداد زیادی از لوازم بازی پارکی کودکان را مشاهده کنید، همچنین می توانید آن ها را به صورت آنلاین سفارش دهید، مشخصات تمام وسایل هم به صورت کامل در وبسایت درج شده است. با مشاهده این وبسایت میتوانید قیمت وسایل بازی پارکی کودکان تهران را نیز به راحتی به دست بیاورید.

قیمت وسایل بازی پارکی کودک

برای دیدن این محصول کلیک کنید ←استخر توپ بادی طرح قارچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول