ماشین شارژی کودک ارزان

ماشین شارژی کودک ارزان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی حتی اسباب بازی های کودکان ما نیز از آن حالت ساده  قدیمی خارج شده اند و آن ها هم با استفاده از تکنولوژی پیشرفته شده اند و کودکان نیز با دیدن این اسباب بازی ها دیگر به اسباب بازی های ساده کمتر علاقه نشان می دهند و همین می تواند پدر و مادر ها را مجبور به تهیه و خرید همچین وسایلی بکند. یکی از اسباب بازی هایی که در این چند سال بسیار معروف شده است و کودکان به شدت به آن ها علاقه دارند و همه دوست دارند با آن بازی کنند ماشین شارژی کودک است که معمولا همه به دنبال یک ماشین شارژی کودک ارزان و در عین حال با کیفیت هستند.

این ماشین های شارژی انواع بسیار مختلفی دارند و به خوبی می توانند هر سلیقه ایی را پوشش بدهند و شما می توانید در فروشگاه های موجود در شهر یا فروشگاه های اینترنتی به راحتی انواع مختلف این ماشین های شارژی را پیدا کنید و آن را برای فرزند عزیزتان تهیه کنید. قیمت این ماشین ها نسبت به سایر اسباب بازی ها گران تر است اما شما می توانید با کمی تحقیق، یک ماشین شارژی کودک ارزان و با کیفیت را برای کودک خودتان تهیه کنید و با این کار می توانید کودک خود را برای مدت زمانی طولانی و با یک اسباب بازی بسیار شیک سرگرم کنید.

اگر قصد خرید ماشین شارژی کودک را دارید راهنمای خرید انواع ماشین های شارژی کودک با روش های استفاده و نگهداری که در ادامه توضیح داده ایم را بخوانید.

ماشین شارژی کودک برای چه افرادی مناسب است؟

همان طوری که از نام این اسباب بازی مشخص است، ماشین شارژی کودک برای برای افراد کم سن و سال مناسب است. معمولا کودکان با سنین بین 3 تا 9 سالگی از این ماشین استفاده می کنند. کودکان کوچک تر از 3 سال به دلیل اینکه هنوز درک کاملی از نحوه استفاده از وسایل ندارند و ممکن است با فشار به ماشین آن را از کار بیندازند و همچنین توان کنترل ماشین را ندارند پیشنهاد نمی شود که این اسباب بازی برایشان تهیه شود.

همچنین کودکان بالای 9 سال به دلیل شرایط جسمانی خود مانند قد و همچنین از همه مهم تر وزن آن ها، برای استفاده از ماشین شارژی کودک مناسب نیستند. ماشین شارژی ارزان هم همانند هر وسیله ی دیگری تا حد مشخصی می تواند وزن را تحمل کند و اگر وزن وارده بر ماشین بیشتر از ظرفیت آن باشد می تواند باعث خرابی ماشین شارژی شود. این ماشین ها به طور معمول تا وزن حداکثر 45 تا 50 را می توانند تحمل کنند. هرچند بعضی از ماشین ها می توانند وزن بیشتری را نیز تحمل کنند.

ماشین شارژی شاسی بلند

برای دیدن و خرید این محصول کلیک کنید ← ماشین شارژی کودک شاسی بلند

الگو گرفتن از ماشین های واقعی در ماشین شارژی کودک ارزان

حتما شما هم ماشین های شرکت های معروف و صاحب نامی همچون آئودی، بنز، بی ام دبلیو، فراری و … را دیده اید و محو زیبایی و ظرافت آن ها شده اید اما به دلیل قیمت نجومی آن ها کمتر کسی پیدا می شود که توانایی خرید این ماشین ها را برای خودش داشته باشد. شاید والدین نتوانند همچین ماشین هایی را برای خودشان بخرند اما به لطف وجود ماشین شارژی کودک ارزان ، می توانید نسخه های کوچک شده و جمع و جور تر این ماشین ها را برای فرزندان خودتان بخرید تا آن ها بتوانند با ماشین کوچک اما شیک خود پز بدهند و از آن لذت ببرند.

شما به راحتی می توانید مدل های زیادی از ماشین های شارژی مانند ماشین شارژی شاسی بلند، جیپ، سواری و یا آفرود را با طرح این شرکت ها را داشته باشید و با قیمت نه چندان زیادی مثلا یک ماشین شارژی بنز یا یک ماشین شارژی شاسی بلند را برای کودک خودتان بخرید.

شباهت ماشین های شارژی به برند های معروف تنها محدود به ظاهر بیرونی آن ها نمی شود و با نگاه کردن به داخل ماشین می توانید امکانات فوق العاده ایی را ببینید. برخی از ماشین های شارژی دارای MP3  پلیر برای پخش فایل های MP3 هستند و بعضی از آن ها هم قابلیت ساپورت کابل AUX را دارند.

در بیشتر ماشین شارژی کودک ارزان یک صفحه نمایش برای نمایش وضعیت باتری درون ماشین قرار دارد. همچنین امکانات دیگری همچون قابلیت نورپردازی، سوئیچ برای روشن خاموش کردن ماشین، دنده، کمک فنر، وجود صندوق عقب، صندلی چرمی، کمربند ایمنی و … در این ماشین ها وجود دارند که علاوه بر اینکه ماشین را تا حد زیادی شبیه به ماشین های واقعی می کنند، همچنین می توانند در افزایش توانایی های کودکان در رانندگی موثر باشد.

انواع مختلف ماشین شارژی کودک

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، وجود تنوع بسیار زیاد در این محصولات باعث شده است که هرکسی با هر سلیقه ایی بتواند ماشین شارژی کودک ارزان مورد نظر خودش را پیدا کند. طرح این ماشین ها فقط مختص به پسر ها نیست و شما می توانید ماشین شارژی های بسیار شیک و دخترانه را پیدا کنید.

تفاوت اصلی ماشین شارژی دخترانه با پسرانه را می توان رنگ بندی و طراحی آن دانست زیرا از نظر فنی تفاوتی ندارند و فقط شیوه طراحی آن هاست که باعث متمایز شدنشان از یکدیگر می شود. ماشین های شارژی کودک اکثرا دارای کنترلر هستند و همچنین کودک شما می تواند خودش ماشین را به حرکت در بیاورد. قیمت ماشین شارژی دخترانه بسته به امکانات و کیفیت ممکن است متفاوت باشد.

کنترلر های این ماشین ها بسته به امکانات ماشین، مجهز به دکمه است و این کنترلر ها هم برای تغذیه یا از برق شهری استفاده می کنند یا از باتری برای تغذیه خود استفاده می کنند. این اسباب بازی در مدل های مختلف دارای وزن های مختلفی نیز می باشد. مدل هایی که برای کودکان کم سن و سال طراحی شده اند معمولا دارای وزنی بین 10 تا 20 کیلو گرم می باشند و مدل های بزرگ تر هم وزنشان به 30 کیلوگرم می رسد.

ماشین شارژی بنز SLS

برای دیدن و خرید این محصول کلیک کنید ← ماشین شارژی بنز SLS

تاثیر ریموت کنترل ماشین در کنترل رانندگی فرزند شما

به احتمال زیاد ابتدا که ماشین را برای فرزند خود خریداری می کنید به دلیل این که کودک شما با نحوه کار کردن ماشین آشنایی ندارد و به طور کامل توانایی کنترل آن را ندارد می تواند باعث ایجاد دردسر برای فرزند شما شود و احتمال برخورد فرزند شما با اشیاء بالا خواهد بود اما با وجود ریموت کنترل برای کنترل ماشین، شما می توانید به طور کامل بر رانندگی فرزندتان نظارت داشته باشید و در مواقعی که نیاز باشد آن را هدایت کنید.

همچین بعضی از ریموت کنترل ها دارای قابلیت های دیگری همچون روشن کردن چراغ های آن و … هستند و این قابلیت ها به کنترل راحت تر ماشین و سادگی بیشتر در استفاده از آن کمک زیادی می کنند.

ریموت کنترل همچنین می تواند این امکان را برای شما فراهم آورد که بتوانید ماشین را برای کودکان زیر سه سال هم استفاده کنید زیرا با وجود این ریموت کنترل فقط کافی است شما فرزند خود را درون ماشین بگذارید، کمربند او را ببندید و با ریموت کنترل ماشین را به حرکت در بیاورید.

در فروشگاه توی باران می توانید انواع ماشین شارژی کودک ارزان را بیابید.

امکانات و آپشن های ماشین شارژی کودک

طبیعی است که ماشین های شارژی کودک ارزان تر نسبت به سایر مدل ها، دارای امکانات کم تری هستند اما همچنین ماشین های شارژی ارزان قیمتی نیز در بازار موجود می باشند که علاوه بر قیمت کم، دارای امکانات بسیار جالب و منحصر به فردی هستند و باعث افزایش کارایی ماشین شارژی می شوند و استفاده از آن نیز برای کودکان راحت تر می شود.

ماشین شما بسته به هزینه ایی که می کنید دارای آپشن های مختلفی است که در ادامه به بررسی این آپشن ها می پردازیم و قاعدتا وجود این آپشن ها در ماشین شارژی، باعث بالا رفتن قیمت آن می شود، لازم به ذکر است که برخی از آپشن ها بر روی اکثر ماشین های شارژی وجود دارند.

  • تعداد موتور

موتور عامل اصلی حرکت ماشین است و در ماشین های شارژی نیز این موتور است که وظیفه به حرکت در آوردن ماشین را دارد. در ماشین شارژی کودک بسته به تعداد موتور قدرت آن نیز مشخص می شود و هرچه تعداد موتور های آن بیشتر باشد قاعدتا قدرت ماشین بیشتر خواهد بود.

  • نوع تایر

ماشین شارژی کودک ارزان اکثرا بیشتر از دو طرح مختلف تایر ندارند و تایر هایی که در این ماشین ها به کار می روند می توانند بادی یا اسفنجی می باشند.

  • فرمان هیدرولیک

استفاده از فرمان هیدرولیک در این ماشین ها باعث می شود که کودکان به راحتی بتوانند آن را کنترل کنند نرمی فرمان هیدرولیک به کودکان در کنترل ماشین کمک بسیاری می کند.

  • وجود مونیتور در داخل ماشین

در داخل برخی از ماشین های شارژی کودک، از یک مونیتور استفاده شده است که قادر به پخش ویدئو و فیلم های مورد علاقه کودک شما است و می تواند کودک را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند.

  • صدای استارت

در بیشتر ماشین های شارژی هنگام استارت زدن، صدای استارت واقعی و شروع به کار ماشین شنیده می شود و همین صدا باعث می شود که کودکان فکر کنند در حال رانندگی با یک ماشین واقعی هستند و چه حسی می تواند برای یک کودک، لذت بخش تر از این باشد؟!

  • قفل ایمنی

روشن کردن ماشین هنگامی که در حال شارژ شدن است علاوه بر اینکه می تواند صدمات جدی ایی به ماشین وارد کند، همچنین می تواند به کودک شما آسیب بزند. برای رفع این خطر، به لطف آپشن قفل ایمنی هنگامی که ماشین به شارژر وصل است قابلیت روشن شدن را ندارد و این آپشن باعث کاهش خطر صدمه دیدن کودک و ماشین می شود.

  • جا به جایی آسان

اگر ماشینی که خریداری می کنید مجهز به دسته حمل چمدانی نباشد ممکن است شما در جا به جایی آن به مشکل بخورید و جا به جایی آن برای شما سخت خواهد بود ولی با وجود دسته حمل چمدانی جا به جایی ماشین بسیار راحت تر و بی دردسر تر خواهد بود.

برای دیدن و خرید این محصول کلیک کنید ← ماشین شارژی پورشه

تاثیرات ماشین شارژی کودک ارزان بر کودکان

حتما بارها شنیده اید که کودکان توانایی یادگیریشان چند برابر افراد مسن است و چه روشی می تواند بهتر از این باشد که کودک هم سرگرم شود، هم مهارت به دست آورد و هم قدرت هوش و مغز او تقویت شود؟ ماشین شارژی کودک ارزان علاوه بر اینکه می تواند کودک شما را مدت زمان بسیار زیادی سرگرم کند، همچنین می تواند باعث تقویت مهارت های کودک شما شود و هوش کودک را تقویت کند. به دلایل زیر ماشین شارژی کودک بر فرزند شما تاثیرات مثبت میگذارد:

  • ماشین شارژی می تواند مهارت های رانندگی فرزند شما را افزایش دهد و همین دلیل باعث می شود که در آینده راحت تر بتواند گواهینامه رانندگی خود را بگیرد و همچنین زودتر مهارت رانندگی را یاد بگیرد.
  • به دلیل اینکه در ماشین شارژی کودک دائما در حال کار با دست، پا و چشمان خود است باعث می شود که بین چشم، دست و پای کودک شما هماهنگی به وجود بیاید.
  • چون کودک شما دائما باید به مسیر جلوی خود نگاه کند و مواظب باشد که با دیگر موانع برخورد نکند باعث می شود که تمرکز او بیشتر شود.
  • همین که کودک شما پشت ماشین اسباب بازی خود می شیند و آن را به حرکت در می آورد باعث افزایش شجاعت او می شود.

به دلایلی که در مطلب بالا ذکر کردیم حتما باید به این نتیجه رسیده باشید که مبلغی که برای ماشین شارژی پرداخت می کنید کاملا ارزش دارد زیرا به راحتی می توانید با یک تیر چند نشان بزنید پس در خرید این ماشین ها اصلا شک نکنید.

ویژگی های ماشین شارژی کودک ارزان

این ماشین ها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از سایر اسباب بازی ها متمایز می‌ سازد:

  • ماشین سواری بر خلاف سایر اسباب بازی ها احتمال بسیار پایینی دارد که برای فرزند شما تکراری شود و اگر هم از آن خسته شود دوباره بعد از مدتی به سراغ آن می رود.
  • استفاده از ماشین شارژی کودک به هیچ وجه سخت نیست و به راحتی قابل یادگیری است.
  • هنگامی که کودک شما در حال رانندگی با ماشین خود است در امنیت بالایی به سر می برد زیرا بدنه این نوع ماشین ها بسیار مقاوم هستند و در صورت برخورد با اشیا احتمال آسیب دیدن کودک شما بسیار پایین می باشد.
  • اگر قطعات ماشین اسباب بازی اشکال فنی پیدا کنند یا صدمه ببینند لازم نیست زیاد نگران شوید زیرا قطعات این نوع ماشین ها به گونه ایی طراحی شده اند که قابلیت تعویض را دارند و در مواقعی که به تعمیر نیاز داشته باشند می توان آن ها را تعمیر کرد.
  • ماشین های شارژی دارای برچسب درجه بندی کیفیت می باشند و می توان بر اساس آن از کیفیت ماشین اطلاع پیدا کرد.
  • هر سری از این ماشین ها اکثرا در مدل های متفاوت و با امکانات و آپشن های متفاوت عرضه می شود و همین باعث می شود تمام سلیقه ها را پوشش بدهد.
  • بیشتر ماشین های شارژی موجود در بازار ایران و جهان اکثرا ساخت کشور چین هستند.

ماشین شارژی رنجر 4 موتوره

برای دیدن و خرید این محصول کلیک کنید ← ماشین رنجر 4 موتوره

قدرت باتری ماشین های شارژی

باتری ماشین شارژی کودک ارزان نیز مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری که دارای باتری است، دارای شارژ اولیه هستند و پس از اتمام شارژ اولیه بسته به ظرفیت و آمپر باتری، باید باتری را به شارژر آن وصل کنید تا فول شارژ شود. لازم به ذکر است که هنگامی که ماشین در حال شارژ شدن است امکان استفاده از آن وجود ندارد.

عوامل زیر می توانند بر مدت زمان ماندگاری شارژ در باتری تاثیر داشته باشند:

  • سطحی که کودک شما بر روی آن بازی می کند در مصرف باتری تاثیر زیادی دارد. هرچه سطح صاف تر باشد میزان مصرف باتری کمتر خواهد بود.
  • استفاده از امکانات جانبی ماشین شارژی کودک ارزان همچون استفاده از مونیتور آن، پخش موسیقی یا روشن کردن چراغ های ماشین می توانند زودتر باتری ماشین شما را تمام کنند.
  • هرچه سرعت ماشین کمتر باشد مصرف باتری آن نیز کمتر خواهد بود.
  • هرچقدر ظرفیت باتری ماشین شما بیشتر باشد، ماندگاری شارژ در آن بیشتر خواهد بود.

ماشین شارژی لکسوس

برای دیدن و خرید این محصول کلیک کنید ← ماشین شارژی لکسوس

چگونه یک ماشین شارژی مناسب با قیمت خوب و کیفیت مناسب بخریم؟

برای اینکه یک ماشین با امکانات خوب بخرید حتما لازم نیست که هزینه ی هنگفتی کنید و می توانید با مبلغ کمتری یک ماشین شارژی کودک ارزان قیمت تر نسبت به سایر ماشین شارژی ها بخرید.

  • قبل از هرکاری ابتدا ببینید که دقیقا چه می خواهید؟ و از ماشین فرزند خود چه انتظاراتی دارید؟ اگر امکانات زیاد برای شما آنجنان مهم نیست و قصد شما فقط سرگرم کردن فرزندتان است می توانید بدون هزینه ی زیاد یک ماشین شارژی ارزان بخرید که بتواند نیازهای فرزند شما را تامین کند.
  • شرایط فیزیکی کودک خودتان را ( قد و وزن ) حتما در نظر بگیرید زیرا اگر برای یک کودک سه ساله یک ماشین شارژی سایز بزرگ بخرید، قطعا ضرر خواهید کرد زیرا علاوه بر اینکه کودک شما در آن راحت نخواهد بود و توانایی کنترل کامل بر روی آن را نخواهد داشت نمی تواند از ماشین اسباب بازی خود به طور کامل لذت ببرد.
  • محیطی که قرار است کودک شما در آن رانندگی کنید را حتما در نظر بگیرید زیرا اگر یک ماشین بزرگ را برای فضایی کوچک بخرید قطعا کودک شما نمی تواند در آن راحت بازی کند چون فضای کافی برای ماشین نخواهد بود.
  • همانطور که در این مقاله بارها تکرار کردیم این ماشین ها دارای مدل های بسیار متفاوت و مختلفی هستند و به همین دلیل است که حتما باید قبل از خرید تحقیق کنید و تا زمانی که از با کیفیت بودن ماشین مورد نظر مطمن نشده اید اقدام به خرید نکنید.

 

یک دیدگاه برای “ماشین شارژی کودک ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول