اسباب بازی مورد علاقه دختران

اسباب بازی مورد علاقه دختران

اسباب بازی های دخترانه تنوع زیادی دارند که معمولا انواع عروسک ها توجه آنها را بیشتر به خود جلب می کنند. البته باید گفت عروسک ها تنها جزء کوچکی از انواع اسباب بازی های مورد علاقه دختران است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد .اسباب بازی ها بر اساس گروه سنی کودکان به آن ها اختصاص پیدا می کند .یعنی در سنین مختلف علاقه ی کودکان به اسباب بازی ها تغییر می کند و شما باید در انتخاب اسباب بازی به سن کودک خود توجه کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

اسباب بازی مورد علاقه دختران با توجه به گروه سنی

دختر بچه ها با توجه به رده های سنی مختلف اسباب بازی های متنوعی در اتاق های بازی خود دارند .از آنجایی که کودکان با بازی کردن رشد و پرورش پیدا می کنند و مهارت های گوناگونی در فرآیند بازی، کسب می کنند پس خرید اسباب بازی برای آن ها اهمیت ویژه ای پیدا می کند .دختر بچه ها با استفاده از بازی های مخصوص به خود و سازگار با روحیات دخترانه ،مهارت های گوناگونی که تاثیر مستقیمی در موفقیت آینده آنها دارد فرا میگیرند .همچنین دختران با بازی های گروهی مهارت های ارتباطی و اجتماعی خود را تقویت می کنند .

اسباب بازی مورد علاقه دختران

انواع اسباب بازی مورد علاقه دختران

  • عروسک

معمولا دختر بچه ها رفتار بزرگتر های خود مخصوصا مادرشان را در بازی های خود تقلید می کنند .به همین خاطر اکثریت دختر بچه ها به انواع عروسک ها با طرح ها و ابعاد مختلف علاقه نشان می دهند تا بتوانند رفتار مادرشان را روی عروسک های خود پیاده کنند . آنها مانند یک مادر دلسوز به عروسک خود غذا می دهند یا لباسش را عوض می کنند یا با او صحبت می کنند و رفتارهای بدش را به او متذکر می شوند .به طوریکه اگر به بازی آنها با عروسکشان دقت کنید خواهید دید که رفتاری کاملا شبیه به مادرشان را انجام می دهند و حتی گاهی از دیالوگ های مادر نیز استفاده می کنند .

عروسک ها برای دختر ها یک از بهترین هدیه هایی است که بی نهایت آنها را خوشحال می کند.امروزه عروسک ها تنوع بسیار زیادی دارند مانند انواع عروسک های باربی ،عروسک های بیبی ،عروسک های طرح سرامیکی،عروسک های پولیشی ،عروسک های موزیکال و …

اسباب بازی مورد علاقه دختران

  • اسباب بازی های وسایل خانه

دختر بچه ها هنگام بازی دنیای خیالی خود را کاملا شبیه به دنیای واقعی می سازند و تخیلات بزرگ خود را به نمایش می گذارند.آنها دوست دارند هر آنچه در دنیای واقعی در دسترس مادرشان است و از آن استفاده می کند آنها نیز در دنیای بازی خود داشته باشند .از این رو علاقه ی زیادی به اسباب بازی های وسایل خانه نشان می دهند .

آنها در دنیای خیال خود آشپزی می کنند ،از مهمان خود پذیرایی میکنند ،خانه ی خیالیشان را جارو می زنند و … که برای انجام این کارها نیاز به وسایل مخصوص خود دارند که شما می توانید با تهیه ی این وسایل تجربه ای متفاوت در اختیار کودک خود قرار دهید .
وسایلی مانند :ست چایخوری ،ست کامل آشپزخانه ،ست کیک تولد ،کابینت و مایکروفر طرح دورا ،ست عصرانه کودک ،ست لوازم خانگی و … که می توانید تنها با کلیک روی این لینک تمامی آنها را مشاهده و با آگاهی از اطلاعات کامل: قیمت،جنس،ابعاد و … اسباب بازی مورد علاقه ی کودک خود را تهیه کنید .

اسباب بازی مورد علاقه دختران

اسباب بازی‌های هوشمند

بهتر است از همان کودکی دخترانمان را با اسباب بازی های مدرن و پیشرفته در راستای علم و فناوری آشنا کنیم . و اسباب بازی هایی برای آنها تهیه کنیم که با دنیای امروزی همراه باشند .اسباب بازی های هوشمند مثل انواع تبلت ها ،وسایل و کیت های آموزشی ، کیت های ساخت و اختراع و … می باشند .

این نوع اسباب بازی ها علاوه بر آموزش و آشنایی کودک با علوم مهندسی و فناوری می تواند اعتماد به نفس کودک شما را نیز بالا ببرد .کودک پس از ساخت کیت مورد نظر و رسیدن به هدف از موفقیت به دست آمده بسیار هیجانی و خوشحال می شود و اعتماد به نفس بالایی نسبت به همسالان خود پیدا خواهد کرد .
لازم به ذکر است هنگام خرید کیت مورد نظرتان حتما به گروه سنی درج شده روی محصول دقت کنید .

  • اسباب بازی‌های هنر و صنایع دستی

با توجه به روحیات دختر بچه ها ،آنها به هنر های دستی و ساخت وسایل هنری علاقه دارند و خلاقیت خود را نمایان میکنند .ار آنجایی که دختران به وسایل تزیینی و زیورآلات علاقه دارند می توانید پکیجی از ساخت این وسایل برای کودک تهیه کنید تا خودش بتواند این وسایل را بسازد و از ساخت آن ها لذت ببرد .همچنین وسایل طراحی ناخن مثل:ست لوازم آرایشی کاشت ناخن ،لوازم آرایشی و استمپر ناخن یا وسایل دوخت و دوز مثل : بازی دوختواره ،قاب دوخت پلاستیکی،کیت شماره دوزی و … نیز می تواند برای آن ها جذاب باشد .

  • اسباب بازی‌های فضای باز

برای تقویت مهارت های حرکتی کودک و همچنین علاقه مند سازی او به ورزش، اسباب بازی های فضای بازی بسیار مناسبند.اسباب بازی هایی مانند :دوچرخه ،اسکوتر ،تیر و کمان و … از این دسته اند.

  • اسباب بازی‌های ساختنی

اسباب بازی های ساختنی مثل انواع لگو ها و خانه سازی ها هم برای دختران و هم برای پسران جذاب و دوست داشتنی است .البته شما می توانید لگو های دخترانه مثل لگو دخترانه پری دریایی را برای دختر خود تهیه کنید .این اسباب بازی ها برای رشد فکری کودکان بسیار مناسبند.

اسباب بازی مورد علاقه دختران

  • بازی‌های رومیزی

انواع بازی های فکری از این دسته اسباب بازی هاست که شما می توانید با کودک خود همراه شوید و در بازی با او به رقابت بپردازید و مهارت های او را پرورش دهیدو

چگونه بهترین اسباب بازی دخترانه را خریداری کنم؟

برای اینکه بتوانید یک اسباب بازی مناسب برای کودک خود انتخاب کنید به این موارد توجه کنید :

  • اسباب بازی‌هایی که بتواند مهارت‌های دست ورزی را در کودک افزایش دهد مانند : وسایل نقاشی،خمیر بازی،کار با قیچی و…
  • اسباب بازی هایی که به شخصیت و روحیات کودک شما نزدیک باشد که کودک بتواند حس خوبی نسبت به اسباب بازی خود داشته باشد.
  • اسباب بازی هایی برای دخترتان تهیه کنید که مناسب سن او باشد تا برای کودک شما جذاب و مهیج باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول