سازه های فومی کودکان

سازه فومی کودکان چیست ؟

سازه های فومی

یک مجموعه از اشکال هندسی مختلف با رنگ بندی های زیبا از جنس فوم سرد و با روکش چرم ضد حساسیت می باشد. برای بازی کودکان بسیار مناسب می باشد.همچنین این محصولات که در ابعاد مختلف و با رنگ بندی های متنوع تولید می شود که قابل شستشو نیز می باشند.
سازه های فومی به علت ایمنی بالایی که دارد برای خانه بازی ها ومهدکودک ها،همچنین برای استخر توپ و پارک حفاظ کودک کاربرد دارد. بازی با محصولات فومی باعث پرورش خلاقیت و مهارت های حرکتی کودک می شود.

بازی نرم و حسی محیطی کاملا امن و جذاب را برای سرگرمی کودک فراهم میکند تا بتواند مهارت های خود را افزایش دهد.این سازه ها با توجه به جنس فوم که نرم و سبک و ایمن می باشد حتی در کلاس های ورزشی و یا دوره های درمان مثل فیزیوتراپی نیزکاربرد دارد.حتی برای دکور سالن نمایش و تئاتر نیز می توان از اشکال فومی استفاده کرد.

سازه فومی کودکان چیست ؟ و فواید بازی با سازه های فومی

بازی با سازه های فومی فواید بسیاری دارد که به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

توضیحات کامل در مورد فواید بازی با سازه های فومی را می توانید در مقاله (آشنایی با سازه های فومی کودکان) مطالعه فرمایید.

آشنایی با سازه های فومی کودکان

معرفی چند نمونه از سازه های فومی

استخر های توپ فومی 

استخر توپ برای کودکان بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است و علاوه بر لذت بردن باعث تقویت مهارت های حرکتی در کودک می شود.از آنجایی که در سازه های فومی از هیچگونه ساختار فلزی و چوبی استفاده نمی شود برای کودکان کاملا ایمن و بی خطر است.استخر توپ به افزایش عملکرد پردازش حسی کمک می کند، که می تواند به بهبود تمرکز و یکپارچگی اجتماعی کمک می کند. توپ های رنگی روشن داخل یک استخر توپ دریای رنگین کمانی از سرگرمی می آفرینند و افراد در همه سنین را به محیط درمانی جلب می کنند.

انواع استخر های توپ زیبا با ابعاد مختلف را می توانید در سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران مشاهده و خرید نمایید.

قطار شادی فومی کودک

این محصول برای استفاده بیشتر در مهدکودک ها و خانه های بازی برای کودکان تولید شده است کودکان میتوانند با بازی با اشکال این قطار رنگ ها را نیز آموزش ببینند.بازی با این قطار باعث تقویت عضله پا و دست و پنجه کودک و افزایش اعتماد به نفس کودک و گسترش قدرت تخیل کودک می شود.این محصولات وزن کمی دارند و بسیار سبک هستند و حمل و جابجایی آن بسیار آسان است.
بازی با قطار شادی فومی در بین کودکان بسیار طرفدار دارد و محیطی سرگرم کننده و شاد را برای آنها فراهم می کند.

آشنایی با سازه های فومی کودکان | تخفیفات ویژه ، فروش و قیمت اسباب بازی (توی باران)

کلبه شادی فومی

این کلبه  فومی بصورت چند تکه وصل هم میشود که شامل سرسره و کلبه و پله و … است .این سازه فومی زیبا قابل استفاده به عنوان پارک بازی برای کودکان زیر ۲سال نیز می باشد. مجموعه های فومی مکانی عالی برای کودکان جهت لذت بردن، یادگیری و آرام بودن عالی می باشد و اثر درمانی آن هنگامی که نیازهای خاص محیطی چند حسی افزوده شوند به خوبی شناخته می شود.

از آنجایی که سازه های فومی از ایمنی بالایی برخوردارند ،کودک بدون ترس از افتادن و آسیب دیدن و به راحتی میتواند روی آن بغلتد, بپرد و یا بدود.کودک با بازی تعادل خود را تقویت می کند. همچنین عضلات کودک تقویت می شود و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند .

اشکال هندسی فومی

این اشکال فومی می تواند وسیله ای مناسب برای آموزش رنگ ها و اشکال هندسی به کودک باشد که در اندازه ها و ابعاد مختلف و برای سنین مختلف تولید و عرضه شده است .این اشکال هندسی می تواند در ایجاد حس شناخت عمقی و همچنین شناخت رنگ ها و اشکال هندسی به کودک کمک کند.
اشکال فومی به افزایش عملکرد پردازش حسی کمک می کند، که می تواند به بهبود تمرکز و یکپارچگی اجتماعی کمک می کند.

سازه های فومی

هزار پا فومی

کودکان با بازی با هزار پا فومی انرژی خود را تخلیه میکنند و کوچکترین خطری متوجه آنها نیست ، این محصول به عنوان نیمکت،بازی حفظ تعادل و یا صندلی قابل استفاده است.
هزار پا به ایجاد حس تعادل، شادی و لذت، تحریک حس های درونی، بالا رفتن سطح انگیزه و توانایی کودک کمک می کندو وجود آن در مراکز تربیتی کودک ,مهد کودکها ,خانه های بازی و… لازم و ضروری است.

بلوک های جدا کننده فومی

بلوک های جداکننده فومی که در ابعاد و طرح های مختلف تولید می شود برای جدا کردن فضای مهد کودک یا خانه بازی به کار می رود .

بلوک های فومی نرم هستند و در داخل آنها از هیچگونه پیچ ،میخ،چوب یا فلز استفاده نشده است و اگر کودکان با آنها برخورد کنند صدمه ای به آنها وارد نخواهد شد.

سازه تعادلی الاکلنگی

این سازه زیبا و جذاب به عنوان یک محصول گهواره ای و یا یک الاکلنگ دو نفره کودک مورد استفاده قرار می گیرد و کودکان را مجذوب خود می کند . این محصول زیبا می تواند در کنار دیگر محصولات فومی مجموعه ای جذاب و دوست داشتنی برای کودکان بسازد.

مشخصات، قیمت و خرید سازه فومی

صخره نوردی فومی 

صخره نوردی یک بازی جذاب و مهیج برای کودکان است که باعث تقویت عضلات کودک و بهبود مهارت های حرکتی کودکان می شود .این صخره نوردی فومی که از جنس فوم با رویه چرم ضد حساسیت می باشد بسیار مناسب برای بازی کودکان با سنین پایین می باشد.

اگر به دنبال راه اندازی مهد کودک یا خانه بازی هستید حتما سازه های فومی را در نظر بگیرید چون در بین کودکان محبوبیت زیادی دارد و باعث جذب مشتری برای شما خواهد شد .امیدوارم در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد انواع سازه های فومی در اختیار شما قرار گرفته باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول