خانه بازی

مهمترین وسایل در خانه بازی

مهمترین وسایل در خانه بازی در واقع وسایلی که وجود آنها در خانه بازی ضروری است و باعث می شود کودکان زیادی برای بازی با آنها جذب شوند.

اگر از آن دسته افراد هستید که به دنبال تاسیس یا توسعه ی خانه بازی هستید ورودتان را به این سایت خوش آمد میگویم و اینکه باید گفت قطعا سایت مناسبی را انتخاب کرده اید . در سایت توی باران مقالات مختلفی در مورد وسایل و تجهیزات خانه بازی نوشته شده است که میتواند به شما کمک کند تا جواب سوال های خود را پیدا کنید .

من قبلا مقالاتی مانند : تجهیزات خانه بازی کودکان ، خرید وسایل خانه بازی با قیمت مناسب ، 5 توصیه مهم برای تاسیس خانه بازی و … را نیز نوشته ام که با کلیک بر روی هر کدام از آنها می توانید به مطالب آن مقالات دسترسی داشته باشید.

در این نوشته نیز می خواهم وسایل ضروری و در واقع مهمترین وسایل در خانه بازی را معرفی کنم و لیستی از آنها در اختیارتان قرار دهم که با کلیک بر روی هر کدام مشخصات کامل به همراه قیمت را نیز مشاهده کنید .

مهمترین وسایل در خانه بازی

میز و صندلی کودک

میز و صندلی کودک اولین و مهمترین چیزی است که باید در تاسیس خانه بازی در نظر بگیرید تا کودکان به راحتی بتوانند استراحت کنند و یا برای انجام نقاشی یا خمیر بازی یا بازی های فکری در کنار دوستانشان بنشینند و لذت ببرند.

میز و صندلی کودک انواع مختلفی دارد که در هنگام خرید آن باید به مواردی مثل راحتی کودکان و یا متناسب بودن با سن و قد و وزن کودکان آنها را تهیه کنید.میز و صندلی ها در طرح ها و رنگ بندی های مختلف وجود دارد که شما میتوانید با طراحی دکوراسیون خانه بازی آنها را ست کنید .

انواع میز و صندلی های مختلف در جنس ها و طرح و رنگ مختلف را میتوانید در سایت توی باران همراه با قیمت و مشخصات آن مشاهده کنید .میز و نیمکت مهد کودکی ،میز و صندلی های وانیا ،میز و صندلی طرح مک کوئین ،میز تحریر طرح حیوانات،صندلی دکمه ای کودک و … از انواع میز و صندلی هاییست که در سایت موجود می باشد.

مهمترین وسایل در خانه بازی

مجموعه بازی پلی اتیلن کودک

وسایل پلی اتیلنی از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند و دارای طول عمر بالایی هستند .از این رو ما تجهیزات و وسایل پلی اتیلن را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید مدت زمان طولانی از آنها بهره ببرید .علاوه بر این این وسایل از ایمنی بالایی برخوردارند و قابل شستشو نیز می باشند و شما به راحتی میتوانید محیط خانه بازی را تمیز و پاکیزه نگه دارید.

مجموعه سرسره تک برج ایرانی ، مجموعه بازی پارکی 4036 ، مجموعه سرسره سه برج ، تاب و سرسره کشتی ایرانی ،تاب و سرسره سنجاب و … از انواع وسایل پلی اتیلن است که با مراجعه به سایت فروشگاه اسباب بازی توی باران می توانید مشخصات و قیمت آنها را مشاهده کنید.

مهمترین وسایل در خانه بازی

استخر توپ و شن کودکان

استخر توپ از وسایلی است که معمولا در تمام خانه بازی ها دیده می شود و کودکان نیز با دیدن آن ذوق زده می شوند . اکثر کودکان بازی در استخر توپ را دوست دارند و از بازی در آن لذت میبرند .

انواع استخر توپ قابل مشاهده در سایت توی باران :

مهمترین وسایل در خانه بازی

وسایل ایمنی کودک

کفپوش ها و دیوار پوش ها ضربه گیر مخصوص کودکان هستند که برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از آسیب دیدگی کودکان در  مهد کودک ها و خانه های بازی به کار گرفته می شود.
همچنین می توان برای زیبایی بیشتر و طراحی دکوراسیون خانه بازی از انواع طرح ها و رنگ های متنوع آنها استفاده کرد .با مراجعه به سایت توی باران اطلاعات مربوط به دیوار پوش باب اسفنجی ، تاتامی 20 میل سه بعدی ، دیوار پوش طرح جنگل ، کفپوش گرانولی و … را مشاهده کنید.

الاکلنگ و کجاوه کودک

بازی دو نفره ی الاکلنگ یکی از بازی های نوستالژی مورد علاقه ی کودکان است که همه ی کودکان لذت این بازی را تجربه کرده اند و عاشق آن هستند. پس وجود الاکلنگ و کجاوه های تعادلی در بین وسایل خانه بازی بسیار پر طرفدار خواهد بود .

الاکلنگ ماهی سقف دار ،الاکلنگ طرح خوک ،الاکلنگ دو نفره ایرانی ،تعادلی دوکاره برنارد و … از انواع موجود در سایت توی باران می باشد.

شهر ترافیک کودکان

شما به راحتی میتوانید قسمتی از محیط خانه بازی را به شهر ترافیک اختصاص دهید .با تهیه ی چند ماشین پایی یا پدالی یا پلاسماکار زیبا و پرقدرت و همچنین تعدادی علائم راهنمای و رانندگی به راحتی شهر ترافیک زیبایی را راه اندازی می کنید که کودکان عاشق آن خواهند شد.
البته از وسایل دیگری مانند پمپ بنزین ،پمپ گاز و ا انواع وسایل مربوط به خانه مشاغل می تواند محیط خانه بازی شما را جذاب تر و پر طرفدار تر کند .

 

مهمترین وسایل در خانه بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول