خرید وسایل خانه بازی

خرید وسایل خانه بازی | قیمت وسایل خانه بازی

هنگام خرید وسایل خانه بازی برای کودکان ، ابتدا باید به اهمیت بازی و تاثیر انواع بازی در کودکان ، توجه کرد .  بعد از شناخت از نیازها و اولویت آن ها ، خرید وسایل خانه بازی ، ساده تر می شود .

بازی  ، برای رشد بهینه کودک آنقدر مهم است که توسط کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد به عنوان حق هر کودک شناخته شده است.

مزایای بازی کردن در کودکان :

بازی کردن ، به کودکان اجازه می دهد تا ضمن ارتقای قدرت تخیل ، مهارت و قدرت جسمی ، شناختی و عاطفی خود ، از خلاقیت خود نیز استفاده کنند . بازی برای رشد سالم مغز مهم است . از طریق بازی است که کودکان در سنین بسیار کم ، با دنیای اطراف خود درگیر می شوند و تعامل می کنند . بازی به کودکان اجازه می دهد دنیایی را که می توانند بر آن تسلط یابند ، ایجاد کنند و اکتشاف کنند ، در ضمن تمرین های مربوط به نقش های بزرگسالان را انجام دهند ، و بر ترس های خود غلبه کنند .

در خرید وسایل خانه بازی ، باید به یاد داشت که بازی به کودکان کمک می کند مهارت های جدیدی را ایجاد کنند که منجر به پیشرفت آن ها شود ، اعتماد به نفس و انعطاف پذیری لازم برای مواجهه با چالش های آینده را در آن ها ، به وجود آورده و تقویت کند . بازی غیر مستقیم به کودکان اجازه می دهد تا یاد بگیرند که چگونه در گروه کار کنند ، چیزها را به اشتراک بگذارند ، به مذاکره بپردازند ، درگیری را حل کنند و مهارت های دفاع از خود را بیاموزند . هنگامی که بازی توسط کودک هدایت شود ، کودکان مهارت های تصمیم گیری را تمرین می کنند ، با سرعت خود حرکت می کنند ، مناطق مورد علاقه خود را کشف می کنند و در نهایت کاملاً درگیر احساساتی می شوند که می خواهند دنبال کنند .

مسیر رشد و نمو کودکان از طریق روابط مناسب و عاطفی با مراقبان خانه بازی  و از طریق بازی کردن با آن ها ، ایجاد می شود .  تعاملاتی که از طریق بازی اتفاق می افتد به کودکان می گوید که والدین به طور کامل به آن ها توجه می کنند و به ایجاد روابط پایدار بین خانواده و کودک کمک می کنند . والدینی که این فرصت را دارند که به دنیای فرزندان خود نگاهی بیاندازند و با بازی کردن با آن ها ، دنیا را از چشم کودکان خود ببینند ، یاد می گیرند با فرزندان خود ارتباط به مراتب بهتری برقرار کنند و کودکان خود را در مسیر بزرگ شدن ، بهتر راهنمایی کنند . در واقع ،‌ بزرگسالان ، زبان سخن گفتن با کودکان را یاد می گیرند .

تجهیزات خانه بازی

نمونه هایی از وسایل متفاوت برای سنین مختلف دختر و پسر :

اسباب بازی های پسرانه :

اسباب بازی های دخترانه :

خرید وسایل خانه بازی  :

بازی فکری از مهم ترین بخش های لیست خرید وسایل خانه بازی :

یکی دیگر از مزایای بازی های فکری ، این است که علاوه بر اهمیت بسیار زیاد آن ها در رشد کودکان ، در لیست قیمت وسایل خانه بازی ، بازی های فکری ، بودجه کمتری را به خود اختصاص می دهند .

وسایل خانه بازی

لوازم بادی از لیست خرید وسایل خانه بازی :

وسایل ورزشی  از لیست خرید وسایل خانه بازی :

قیمت وسایل خانه بازی ، در تمام دسته های بالا ، بسته به مارک تولید کننده آن ها ، متریال و کیفیت وسایل ، متفاوت است . از قیمت های مناسب تا گران را می توان تهیه کرد ، اما اطمینان از ایمنی وسایل ، بیشترین اهمیت را دارد .

برای خرید وسایل خانه بازی ، به نکات زیر توجه کنید :

این اولین و مهم ترین سوال است . یک خانه بازی ، چه نیازهایی دارد و قیمت وسایل خانه بازی ، چقدر می شود و شما برای آن ، چه میزان بودجه می توانید اختصاص دهید .

برای تعیین اولویت های خود و اینکه چه میزان پول برای خرید وسایل بازی ، نیاز خواهید داشت ، برخی عوامل اهمیت دارند .

  • برای خرید وسایل خانه بازی ، چه چیزهایی نیاز است ؟

انتخاب تجهیزات مناسب ، یک عامل اساسی است . اگر یک زمین بازی سرگرم کننده ، دعوت کننده و هیجان انگیز ایجاد نکنید ، بچه ها از آن استفاده نمی کنند . و برای بچه ها ، بازی امری حیاتی است . بازی ، باعث افزایش عزت نفس کودک می شود و مهارت های اجتماعی و شناختی لازم برای زندگی روزمره را کسب می کند .

طراحی خانه بازی در دهه های گذشته چرخش چشمگیری داشته است .  شما باید در لیست خرید وسایل خانه بازی ، وسایلی مانند استخر توپ یا شن ، تاب و سرسره های پلاستیکی ، خانه ها و کلبه های کوچک ، اسباب بازی ها و وسایل خمیر بازی و … را بگنجانید .

شما باید با وسایل مختلف بازی ، محیطی پویا و فعال ایجاد کنید تا ابعاد متفاوت از شخصیت کودک ، با آن درگیر شود و رشد کند .

  • برخی تجهیزات را می توانید تعمیر و دوباره استفاده کنید .

اگر تجهیزاتی دارید ، باید تجهیزات زمین بازی را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید از وضعیت مطلوبی برخوردار است و استانداردهای فعلی ایمنی و دسترسی را رعایت می کند . کودکان آسیب پذیر هستند و امنیت جانی آن ها بسیار مهم است . اگر وسایلی را از قبل دارید ، با تعمیر کردن آن ، از ایمنی کامل اطمینان حاصل کنید . به خصوص وسایل بازی بزرگتر مانند تاب و سرسره یا الاکلنگ که می تواند مشکل ساز شود .

  • برای همه سنین ، وسیله بازی تهیه کنید .
  • گیاهان نیز از موارد خرید وسایل خانه بازی هستند .

یک محیط طبیعی و با نشاط تر ، همراه با گل و گیاهان به وجود می آید . همچنین گیاهان به پاکسازی هوا ، کمک می کنند و این برای کودکان ، امری ضروری است . فقط باید در انتخاب گیاهان و گلدان ها ، دقت کنید . گیاهانی تهیه کنید که بدون خار باشند و برای کودکان خطرناک نباشند . یا گلدان هایی که کودکان آن ها را نشکنند یا نتوانند حمل کنند .

قیمت وسایل خانه بازی و پلی گراند

قیمت وسایل خانه بازی و زمین بازی ، معمولاً با توجه به تعداد بچه هایی که انتظار دارید از زمین بازی شما استفاده کنند ، تعیین می شود . برای زمین بازی ، باید کف سازی ها را عوض کنید و از یک متریال و کف پوش نرم ، مانند فوم یا چمن مصنوعی استفاده کنید . زیرا زمین سفت برای کودکان در هنگام بازی کردن ، خطر ناک است و در صورت زمین خوردن ، برای آن ها ، آسیب دیدگی به همراه دارد .

در خرید وسایل خانه بازی ، باید به نحوه نصب و جا به جایی وسایل نیز توجه کنید . برخی از وسایل بازی ، ممکن است به زمین نصب شده و قابل حمل نباشند . اگر برایتان اهمین دارد که بتوانید از یک وسیله ، در فضاهای متفاوت استفاده کنید ، نوع پورتابل آن را انتخاب کنید . قیمت وسایل خانه بازی ، به انواع بازی ها و وسایلی که شما می خواهید برای خانه بازی تهیه کنید ، نیز بستگی دارد . برای صرفه جویی در هزینه ها ، بهتر است تعداد محدود تر ، اما متنوع تر خریداری کنید .

بازی ها و وسایل بسیاری هستند که برای رشد کودک ، مفید هستند و قیمت وسایل خانه بازی ها در بودجه کل ، چندان بالا نمی برند . مانند بازی های فکری ، عروسک ها ، خمیر بازی ، تخته وایت برد و … سعی کنید این وسایل را در انواع متفاوت تهیه کنید و وسایلی مانند تاب یا ماشین های کنترلی که ممکن است در خرید وسایل بازی ، هزینه بیشتری را به خود اختصاص دهند ، در تعداد محدود تر یا حتی یک عدد تهیه شوند و با برنامه ریزی درست برای کودکان ، به صورت نوبتی در طول روز ، امکان استفاده از آن ها را داشته باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
سوالی دارید از ما بپرسید
×
علی (چت از طریق ایتا) Whatsapp chat
علی (چت از طریق واتساپ) Whatsapp chat
2 +
سوالات متداول